18 May 2007

Euthanasia



Alo tahtis, et ma midagi siia kirjutaksin.

Kuna ma ei oska mingit diipi mulli ajada, siis tuleb siit lihtsalt lambist ja ilma järjekorrata see, mis mu peas praegu ringi hüppab. Mhm. Adile meeldivad batuudid. Mulle meeldivad ka. Ainult et punased ja kollaste triipudega. Ma käisin kunagi Vembutembumaal, kui ma ei olnud enam nii pisike ja seal oli üks hiiiiiiglaslik batuut, selline suur ja pehme... Ma ei tea, miks, aga see meenutab mulle alati seda batuuti, mis oli Susanna sünnipäeval ja kus peal mu ema hüppas ja põlves mingid luud katki murdis. Ma nutsin ja olin hästi kurb. Siis me saime veel emaga läbi.

Peaks oma sünnipäevale ka batuudi hankima. Aga mul pole aimugi, kuhu see paigutada. Ma teen ilmselt korteris sünnipäeva. Väike hulk inimesi. Mulle kalleid ja armsaid inimesi.

Plokkflööt... Esinemine on 1. juunil. Ma mäletan, et aasta tagasi enne Vanalinna Päevi kaotasin ma flöödi kuskile ära... See oli mu kõige esimene flööt, mille ma Leikiga koos olin ostnud. Mõni tund enne esinemist olin ma Vintsuga läinud Azelori & co juurde dragonit vaatama (siis ma veel ei teadnud, mis mäng see on) ja siis ema helistas ja mu flööti polnud enam seal, kuhu ma ta sidunud olin. Aka siis koti külge. O'well, ma sain mingi piffi käest esinemise ajaks flöödi laenata.

Homme lähen ma Jõgevale, yey. Hommikuse rongiga. Selle kõige esimesega. Äratus on kell 5 :/ Aga noh, ma olen alati üles saanud, varem on ka selle rongiga sõidetud.
Jokeeee

Mhm, läppar ka kaasa. Ja ma sain uue hambaharja. Kahju natuke, endine oli Elesgali värvides ja puha. Tahaks larpi korraldada... Keegi kampa tahab lüüa?

Mhm. 03.02.07.
Ta pole seda pilti, mille ta mu joonistusblokki joonistas, ikka veel ära lõpetanud ;D
See päev tuli lihtsalt praegu meelde. Kui sama hästi võiks ka mainida 16.12.06, kui ma teda esimest korda nägin. ^^

Mängisin täna Neverwinter Nights'i, ma jäin mingi koha peal ummikusse. XD Kaisa abi on jälle vaja, ma ei usu, et Joke seda mänginud on. Aga samas...

Tahaks tegelikult järgmine laupäev Viljandisse minna, aga ma pean sel ajal eksamiks kordama ;__;
Ilmselt teen 25.-l dragoni või midagi... Pole ammu mängida saanud. Läppariga on mõnus demmata ka.

Mhm, palju Within Temptationit ja Nightwishi ja Epicat ja After Foreverit. Mingit muud on seal ka.

Juhe seinast - nett kiiremaks!

Roger ja tema naabrid :P

2 comments:

meeletu said...

Alo pole Alo Treial right?

Melian said...

Ma ei tea.
Ma mõtlen ikka seda Alo, kes Viljandis elab ja mingi räme metal on.
: D