7 May 2007

GOOOOOD MOOOORNIN' EVERYBODYYY~~

Mhm, ma polegi koolis ega midagi. Hommikul sain isegi kauem magada, und nägin ka, aga enam ei mäleta, mida täpsemalt. Millalgi liiga vara otsustas üks raibe kätte võtta ja mulle sõnumi saata, mis tähendas seda, et telefon tegi kõva häält ja piiksus. Gak. Ma vihkan seda, et ma hommikuti nii kerge unega olen. Magama jääda enam ei õnnestunud (oh seda uudishimu teada saada, kes mulle sõnumi saatis), ajasin end püsti ja nägin. KAISARAISK. >://// "Wazup?" Ai kurat, selle eest taon ma ta kasti ja panen põlema. Igatahes, hommikusöök. Mul oli valida nirukurgi ja hapukurgi vahel. Nirukurk oli värske kurgi viimane jupp, hapukurk oli nagu hapukurk ikka, ainult et väga kahtlane. Kuna mul oli neli võileiba, tegin ma eriti kavalalt ja jaotasin nirukurgi ja hapukurgi viilud ära. : D Oh the IQ. Läksin elutuppa arvutisse ja sealt tuli päeva kolmas šokk. Nägin ühest silmanurgast, et vanaema liikus esikus ühest otsast teise ja siis korraga liikus mingi asi minu selja taga kardina juures. WTF? Vanaema jõudis juba sinna? Vaatasin... Ei olnudki. Hoopis mingi onkel rippus väljas, pani juhet. Kurat küll, ma arvasin, et ta on vanaema : D Igatahes, kooli lähen ma täna alles kella kaheks ja siis mingi hetk me kooserdame oma kooriga Salmesse, kus me ettelaulmisel läbi kukume. Raudselt. Me saame kindlasti mingi nõmeda laulu. And we're all gonna fail, yay. Mr. Butter : Lurking In The Shadows See Härra Või nali sai alguse Kaisa juurest, kui me piffi ja tema emaga rääkisime sellest, kas võid peaks hoidma sees või väljas. : D Meie hoiame võid väljas, mikrolaineahju varjus. Our butter is lurking in the shadows! xD *kujutab ette Delma-mehikest üleni musta riietunult majanurga tagant piilumas* xD Delma!! Leiki, kas sa mäletad Delmat? See on siiamaani mu monitori peale kirjutatud rohelise markeriga^^ Ja see Delma, mille sa Varblasele sodisid ning see Delma, mille sa mu käe peale joonistasid ja kellel oli kaks naba ja üks nibu : P Oh the Delmaness! Mu tuba on varsti piltidega tapetseeritud. See on natuke õudne. Voodi peatsi kohal on sõprade joonistatud pildid (A4), ühe kapi seina peal on sõprade joonistatud pildid (A5), ühe tavaseina peal on Eshreemeni rollika jaoks joonistatud tegelased ja muud pildid(A4), seal kõrval muidu pildid anime piffidest (A5), kapiukse peal on kaks pilti Romendacili tehtud D&D-st (juustukast ja see pilt, kus minu kääbik paladini jalga pureb : P), ühe seina peal on How-To-Play-With-Mellu, Püha Juustu Palve ja Vincent's Pyjama Party esimene leht (mitte koomiks, vaid Vincenti nightmare : D) ning linnupuurist edasi on suur keemiliste elementide perioodilisustabel (Azelor on lahe! ^-^), Mütofest 2006 reklaam ja noodipüramiid, mida Vintsu mingi terava asjaga rünnanud on, et sinna ruunimärke tekitada. : P Et siis jah, kui ma veel joonistan, jääb toas varsti ruumi puudu. Samas... Piltidest tapeet... Siis ei paistaks see roosa välja : D Põhimõtteliselt teeme me foorumiga see nädalavahetus (12. mai) sellist nalja, et läheme kinno. Ilmselt saab valikuks 28 nädalat hiljem, tal paistab rohkem toetajaid olevat. Ämblikmees jääb minu häälest ilma, sest Joke ei tule ning muidu pole seda filmi mõtet vaatama minna : P Nüüd olen ma erapooletu ja nõus mõlema filmiga. Laupäev, yay! Aga kõige parem asi maikuus on see, et ma lähen ilmselt 18.-20. Jõgevale. ^-^ Selline tunne, nagu poleks seal sajandeid käinud ja kindlasti on sinna vahepeal paar-kolm kõrghoonet ehitatud või midagi : P Ja siis juba tulevadki eksamid *nutab* Ma ei tahaaa! Ei vene keelt ega matemaatikat. Ning ma loodan lähipäevadel siia ühe pikselduse üles panna. Ilmselt esmaspäeval. : P Ohjah... Kirjutamiseni. M. http://i152.photobucket.com/albums/s165/angst4u/scan0002.png

2 comments:

Ashi said...

Ha, Mr. Buttah. D:

Ja see kokkutulek, ma võib-olla ei tulegi sinna. .__. See on sel nädalavahetusel ju ja pealegi ei tule sinna nagunii kedagi. + me lähme seda õudukat vaatama aniwais. SO. I'M FECKIN SCARED. :0

kalaämber said...

muidugi ma mäletan delmat ;D
minu seljakotile on ka delma ka kahe nibu ja nabaga.
oi delma ajad.. :D