20 May 2007

Õhtu/õhk täis keemiat

Kahju, et Galat msnis ei ole, helistama ma talle ka ei hakka. Ma teen keemiat ja soolade koha peal jäin toppama. Andra ka ei osanud, Rogerist rääkimata. Aga ma saan ilmselt varsti probleemile lahenduse, jääme lootma Getteri ajude peale.

Nädalavahetusel olin Jõgeval. See oli maikuu parim nädalavahetus, päriselt ka! Laupäeval helistas umbes kella 15 paiku Agur ja kuna Joket polnud tol hetkel Laukas, mängisin ma automaatvastajat ning me saime kutse väikesele grillimisõhtule Kassinurmes. Varsti tuli Joke ka tagasi, katana hambus ja õnnelik. Ma ei tee endiselt Joosepil ja Rannol vahet! Nad on nii kuradima sarnased, juuksevärv veel eriti :D. Mõlemal esineb harukordselt tihti ka tillukesi intelligentsiprobleeme, nii et ärge mind süüdistage! Nad käivad isegi samamoodi riides!

Igatahes, me tšillisime mingis pargis ja mina mässasin võililledega, kui Agur helistas ja ütles, et nad on Laukas. Läksime ka kähku sinna, panime asjad autosse ja sõitsime kambaga Kadikat püüdma. Jahihooaeg ikkagi.

K2rts õmbles oma kleiditükke kokku, ma olen kade! Oskaks mina ka käsitsi õmmelda sama korralikult nagu õmblusmasin!

Kadika püüdsime kenasti kinni, toppisime autosse ja sõitsime väikese Grossi-poe-vahepeatusega Kassinurme. Siis me avastasime, et meil pole tikke :D Agur üritas neid tüüpe üles leida, kes enne linnuse juures olid hänginud, aga nad olid kahjuks lahkunud. Parklapatrull kukkus ka läbi, sõitsime selle asemel hoopis Kassinurme bensiinijaama rüüstama. Ka see plaan ei läinud korda, sest bensiinijaam on kinni pandud. Okei, siis me läksime külamehi otsima. Agur leidiski ühed sõbralikud ja tuli karbi tikkudega tagasi.

Tegime oma lõkke kenasti valmis, Trägun emotses oma kitarriga ja vahepeal kiikusime. See oli maikuu parim nädalavahetus, tõsiselt. Olla koos inimestega, kes on sulle olulised ja kallid ning naerda ja neid vaadata. Lihtsalt vaadata. Sest nad on ilusad.

Pärast grillõhtu lõppu tegime ühe vallutuskäigu karjääri juurde ja ronisime mööda hiiglaslikke liivamägesid. Agur sooritas vahepeal erinevaid hüppeid, mis pani mind tema selja pärast muretsema. Teda tol korral vaadates tekkis tõesti mõte, et kas ta ikka on 31 või mitte? :D Pigem tundus sama teismelisena kui kõik ülejäänud...

Jap, K2rts korjas karukellasid (kuidagi seotud Aguri perekonnanimega? xD) ja kolm hullu, Trägun, Agur ja Joke, jooksid järsust mäeküljest üles.
Siis me irvitasime vahepeal Joke nime üle :D Et Joke ema vaatab rasedustesti ja hüüatab: "See on mingi nali!"

Ja see metsalohk, kust me läbi läksime. Kirjeldamatu. See on nii puhas metsaroheline. Või noh, me jooksime sealt alla.

Aguriga sai räägitud ka sellest ideest, et Tallinn-Tartu-Valga rong võiks kolm korda aastas - suurlarpide Jüriöö, Mütofesti ja Põhjala Pööripäeva ajal - ka Kassinurmes peatuda, peatus on ju seal kunagi olnud ja miks mitte see vahel elustada. Kasumit saaksid nad rollimängijate pealt küll ja küll ning mõneminutiline rongiplaani muutus ei tohiks väga tappa.

Uued rongiplaanid on ka, muide. 27. maist lähevad käiku. Pannakse tööle rong Jõgeva ja Tartu vahel. :D See on eriti geniaalne, muidugi. Aga Tartust lähevad nüüd rongid vähemalt enam-vähem normaalsel ajal ja üks läheb ka millalgi 14 paiku. Mõnus!

Ja selle wifiga, mida Laugas Noortekast varastab, on midagi viga. Ta ühendab ära, kuid hakkab midagi jamama ja väidab samas, et ühendust pole. Feck that, nagu Kaisa ütleks.

Täna sõitsin rongis tagasi ja mingi hetk vaatab mulle läppari ekraani teiselt poolelt vastu... Erlessa! Läksime koos temaga rollimängurite kupeesse, kus ta oma rohelistekambaga istus. Sain seal paar minutit tukkuda ja sellest täiesti piisas. Erlessa läks loomaaeda, muide. Ta üritas mind ka kutsuda, aga ma ei hakka raiskama 90 krooni loomaaia peale (giid+pilet), eriti arvestades fakti, et ma käisin seal teisipäeval. Tasuta. Klassiga. Vihma sadas ja töölehed said läbimärjaks. Ja siis Till kuivatas meie oma seal roomajate majas puhuri all.
Mhmh, see oli mõnusalt vihmane pärastlõuna.

Tegelikult on lvl3 gnoom-bardid täitsa armsad.
Nad ei ole küll väga tugevad, aga nad on kavalad.

2 comments:

meeletu said...

ma tahtsin lihtsalt öelda, et kui sul kunagi veel keemias raskusi tekib, siis lihtsalt ütle. jahjah. ^^
Piret. Deep. see tsikk suvisel HPC kokkutulekult.

Melian said...

W00t, sa oskad keemiat? :D
Kohe öelnud!