9 May 2007

Miss him terribly. .__.

Viimati sai siis kirjutatud kunagi... ammu. Vahepeal on igav olnud, pole muud teinud kui ainult reedese drägoni jaoks plotti mõelnud. Ei, asi läheb huvitavaks. Kaks uut mängijat tulevad ka ilmselt seekord. Üks neist on ainult korra varem drägonit mänginud ja sedagi Efkaga ning 3d6 süsteemis - mis tähendab, et minul hakkab reedel väga lõbus olema. : D Paulaga mängime me homme. Ta istutab reedel mingeid kapsaid ja ei saaks siis tulla. Vaeseke, tal on nii mitu mängu vahele jäänud... *teeb Paulale pai* Et siis, jah, mul on ametlikult igav nädal olnud. Ainult kool. Mitte, et ma väga õppida viitsiks... Kuigi matemaatikat peaks küll õppima, ma ei oska endiselt seda püstprisma asja (yeah. Häbi-häbi, Mel) ja reedel on töö -.- Joonistasin täna ühe pildi, mis on seniajani mu kõige realistlikum töö. Võtsin ühe vana Burda ette ja joonistasin sealse kaanetädi maha. Muutsin pisut näojooni ja värki, et endal põnevam oleks. Ja nüüd ta ongi kenasti valmis, ilusti terrakotaroosa. Mu Derwenti pliiatsid rokivad! <3 Hmm, rohkem mul midagi Ülimõttetu I kategooriasse kuuluvat öelda eriti polegi. Pisike pole ka end tükk aega msnis näole andnud, aga ma loen ta blogi, nii et ta peaks veel täitsa elus olema. :P He wrote about me!! He wrote about meeee!!! x3333;; *happydance* Aga millega sa tegeled? Kuidas elad? Palju Loreena McKennittit, hägune päikeseloojang ja drägon. Muide, kokandus oli täna isegi suht lahe, aga ma ei jaksa midagi süüa. Kahju, see toit oli isegi päris maitsev, mida me seekord tegime. Mood of the week: .__ . (copyright © Binx)

No comments: