21 May 2007

Roger&Melian vol2

╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Oeh ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Ma tahan Hawaii Expressi saada. Melian. ütleb: miks? O.o ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Ma näpin oma ratast iga aasta ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Nagu mõni oma autot. Melian. ütleb: :D ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Mulle meeldib oma jalgratta kallal nokitseda. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Tahaks sel suvel ta üldse lenksuga midagi ette võtta. Teine on plekiline natuke juba Xd ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: XD* Melian. ütleb: XD Melian. ütleb: Kuradi rullnokk ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Siis on uut spido ka vaja. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: See on ratas, mitte bemm. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Remember that Melian. ütleb: :D Melian. ütleb: mina nii kindel ei oleks ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Näh. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Tegelikult. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Ma tahaks oma garaažhi. Seal saaks ikka tõesti muusika põhja keerata ja vabalt olla. Siin keldris pole ruumi ja ei saa muusikat üldse kuulata, sest naabrid kukuksid kohe kaela. Melian. ütleb: XDDD Melian. ütleb: SA RÄÄGID NAGU FAKING RULLNOKK :D:D Melian. ütleb: OKei, nevermind. Melian. ütleb: See on poiste puhul normaalne. Melian. ütleb: Neile meeldib tööd teha. Melian. ütleb: Yeah. Melian. ütleb: Slaves. Melian. ütleb: 8) ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: XD ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Ei, tegelikult kaa. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Kingi mulle mingi majake. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Garaažhike Xd Melian. ütleb: :D ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: XD* Melian. ütleb: Hmm. Su sünnipäevani on veel aega, bemarivend :D ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: XD ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Jõulud siis juba. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Ei, tegelikult ma olen rattapede küll. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Jalgrattad on väga ägedad asjad. Melian. ütleb: Vähemalt sa tunnistad. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: Mida, et mulle rattad meeldivad? Melian. ütleb: Nojah. ╬ČŘūńČĦ╬ ütleb: See on au. :D Jap, tekkis mõte, et peaks msni vestlustele eraldi blogi tegema. Vaatab seda asja.

No comments: