12 May 2007

Wifit otsides

Et siis, mul on nüüd oma läpakas. Eile õhtul sain kätte ja siis tulid Dani ja Goblin ja ütlesid, et ma pean Töllu kontsertile tulema ja Terry ja Karya tulid ka, drägon jäi kohe pooleli ning kiirustasime Raekoja platsile. Ma nägin niiii palju tuttavaid! Dani õpetas, kuidas ma oma saapaid kiiremini kinni saan panna - üle ühe augu! Nüüd ma võin hommikuti oma saapaid trollis ka korralikult kinni panna. xD Läppari ainus viga on tegelikult see, et ta on pooleldi vene- ja pooleldi ingliskeelne, vahel kohati ka eestikeelne. Ja esmaspäeval peaksin saama ruuteri ja uue hiire ka. Ilma juhtmeta hiire. Yazorr, mingid emod läksid mööda. Viru keskuses olen, siin on übernõrk wifi. Vähemalt siin, kus mina istun. Peaks vist asukohta vahetama või midagi... Come on, Elioni wifil on kolm pulka ja ta väidab, et signaal puudub. Ahaa, nüüd sai sisse. Täna sai alustatud väikest tuuri wifi otsimise nimel, sest kodus mu pisike Shark wifit kinni ei püüa. Goblini läppar püüab. Selleks ongi meil ruuterit vaja. Keskraamatukogus oli kõige parem wifi, Tammsaare pargis nii enam-vähem ja Viru keskuses Vero Moda juures kõigub. Piffid. Kari piffe. Nad räägivad pannkookidest... Mmm, toit. Eilne kontsert oli lahe, Taak oli soojendusesineja ja pärast neid Töll. Taak oli mingi enam-vähem, aga nad mängisid solisti häälest liiga kõvasti üle, vähemalt minu arvates. Ega rahvas ka eriti kaasa ei elanud, vastupidiselt Töllule. :D Eile öösel koos Terryga koju kõmpides käis küll peast läbi mõte, et peaks tõsiselt hakkama kontsertitel käima või midagi, nii palju tuttavaid näeb. Isegi Vintsu oli linnas! :D Meil peaks täna Hoariga seilormuuniõhtu olema, aga teda pole msnis ja mul pole kõneaega, et talle helistada. Mhmh, muud siis midagi. Tulge mu läpakat vaatama.

No comments: