2 June 2007

Chiiiii

Tahaks Chobits'it edasi vaadata, aga liiga hilja on juba ja ma ei viitsi pool tundi veel üleval püsida. Kuigi anime oleks seda väärt... Nah. Torrent on tegelikult täitsa kasulik asi. Ta tõestab ennast praegu sellega, et POTC3 : At World's End on juba 39,5% ära tõmmanud. Seda umbes 45 minutiga. Käisin seda filmi täna Kaisa ja Kaariniga vaatamas, nii lahe oli! Ausalt, see oli isegi parem kui esimene osa! Nii et ma soovitan kõigile soojalt - ja ilmselt on juba alates homsest võimalik seda minu läpparist näha, kui ma filmi normaalselt tööle saan. Loodame parimat. Täna jagati CC Plazas ka tasuta postreid. Kuna POTCi omasid polnud, võtsin endale "The Reaping'u" oma, sest see nägi kõige ilusam ja sürrim välja. Kaalusin ka "Garfield'i" postri kojutassimist, aga lõpuks siiski ei võtnud. Kahju natuke, oleks võinud kasvõi kellelegi ära kinkida. Igatahes, teatan ametlikult: minu fangirli-aeg on ametlikult kätte jõudnud. Hoidke alt! Hommikuks on mul POTC käes... yarr. *drool* Eile sai tehtud veel ka sellist nalja, et värvisin oma juuksed ära. Nüüd on nad punased, niivõrd-kuivõrd, sest värvi päris lõpuni ei jätkunud ja blondi on siiski ka näha, aga tulemus jäi huvitav ja see on peamine. Ma ei ole enam üldse enda moodi, isegi Kaidol jooksis juhe kokku, kui mind koolis nägi :D Vahtis paar hetke ja röögatas: "Aaaagh, Siiriiii!" Nüüd peab ka täiesti uue naeratuse ära õppima, vana ei kõlba enam kusagile ._. See sobis rohkem blondide juustega, midagi paremat oleks vaja. Üldjuhul oli koolis siiski vastuvõtt positiivne, midagi hullu polnudki :D Ootasin ausalt öeldes päris jubedaid kommentaare, aga mu kartused ei saanudki tõeks. Hoopis kiideti ja öeldi, et uus juuksevärv näeb lahe välja ja sobib isegi paremini kui blond! Ja väike reklaam Nightwishi uuele lauljale, kui keegi ei peaks veel teadma. Minu kommentaariks on see, et ta laulab päris hästi, aga Nightwish pole enam see Nightwish, mis ta varem oli. Ehk siis metal-ooper. Nüüd on lihtsalt Symphonic Metal, Anette'il pole ooperilaulja koolitust ja ta laulab seal niisama ilusasti. Kuulatav on sellegipoolest. Ja nagu Kaisa ütles: "I LIKES. <3">

1 comment:

Ashi said...

Yesh. I likes muchos.

Aga sulle sobibki punane rohkem kui blond. : D Rly.