21 June 2007

End of our fairy-tale

5 kuud.. Mnjah, lühike oli küll, aga mis teha. Now it's over. --- Tänasest on mul vist ametlikult deprekas ja ma ei tea, kuidas ja millal see üle läheb. Kuradima emo tunne on (kuigi Vinc ütles, et see on halva tooniga sõna). Silmad valutavad ja tühi on olla. Ilmselt mitte toidust (ma elan hommikusöögi peal ja rohkem ei taha ka). Käisin täna Marko ja Kiisuga linnas, viimane tõmbas end suht kiiresti kivisse ja siis kadusime Markoga ära trolli peale. Jakot ja Triinu nägin ka linnas. Ja mis kõige imelikum, ka oma 1. klassiõdesid ja -vendasid. Nemad tundsid minu ära, mina neid mitte :O Yogita (vist kirjutati ta nimi nii), Piia ja Ave on mingiteks rämedateks gootideks hakanud ja siis oli seal kari isaseid jorsse, kes väitsid ka, et nad on mu kunagised klassivennad, aga mina neid ära küll ei tundnud. Igatahes, nad on kõik hukka läinud. Naerata, homme on hullem. If I fall... Will your wings hold me high? See oli vist Picasso, kellel oli pärast oma sõbra surma nn. "helesinine periood" ja kus ta maalis oma parimad tööd

No comments: