20 June 2007

Keset ööd

Ignoreerige fakti, et ma kirjutan eilsest kui tänasest. Kui ma pole vahepeal maganud, siis kestab endiselt tänane päev. *** Ärkasin hommikul väga mitu korda üles, seda peamiselt põhjusel, et mu telefon tuletas mulle mingit lolli asja meelde või lihtsalt üritas mind üles äratada. Ha! He failed. Ma magasin edasi ja nägin kaks korda mingit Discovery Channeli otseülekannet mingite kalade transportimisest kuskile polaaraladele. Alguses näidati isaseid kalu ja seejärel emaseid. Emased kalad olid suured ja rasvased ning neid mahtus 21 tükki ühe pisikese paadi peale. Mingi hetk jõudis ka mulle kohale, et hommik on ja pärast hommikusööki läksin Hirve. Kuna paljudel üheksandikel on täna lõpetamine, siis oli seal kella 14 paiku ikka väga vähe rahvast. Aga ma kutsusin Marko end lõbustama. :D Marko ähvardas mu läppari põlema panna... Heh, ta ei teeks seda. Kui ma drägoni jaoks plotti kirjutasin, hakkas ta seda ühel hetkel lugema ja leidis, et see vajab täiendusi. Ja kuna Marko on nii tubli ja väärib kiitust, siis head lugemist. :D --- lol idiootlik tekst onja??? go fuck your self ok hah your funny man... ok mine tappa see ninja ära juba mida sa jamad kuigi see võimalus on ka et sa lähed lihtsalt ja paned ennast põlema aga jah kui sa tahad hoopis ninjat tappa siis ex ma hakka su matuseid planeerima :D lolololololololololololololololololololololololol tolgus raisk ... ära mängi idiooti said aru v või ma tulen ise ja tapan su ära mul on mingi kuradi mõõk olemas juba said aru v, sa väike värdias --- XD Mnjah. Kunagi jõudsid Elli & co ka kohale ja Niiduk tassis meile kuskilt võsast kitarri. Marko oli muidugi kohe addicted nagu ikka. :D Minu meelest mängib ta superhästi, aga ma ise mängida ei oska, nii et minu arvamus ei oma praegu vist erilist tähtsust. ^^ Aga ta lubas mulle Iidmaa jaoks kirstu valmis teha. Ürikute jaoks, muidugi. :P Pisut enne 17 tilkusid ka Kiku ja Vintsu Hirve (Vintsupoisi käitumine üllatab mind viimasel ajal üha enam) ja olid seal nii umbes 10 minutit lahedad, kuni ma nad ära korjasin ja koju drägonile viisin. Terry tuli ka. Tjah, see, et Deira ei tulnud, rikkus plotis päris palju ära, aga ma loodan, et ta järgmine kord saab ikkagi tulla. Muidu oli tore. Ja mul on kahtlane tunne, et ma kirjutan vene aksendiga :/

No comments: