7 June 2007

Ma vihkan hommikusi helistajaid

Mäletate, ma ütlesin kunagi, et sellest pole midagi, kui te mulle vara hommikul helistate, sest ma suudan edasi magada?
HA. HA. HA.

Täna kella 8 paiku helistas mingi mees ja küsis visonit või midagi sellist, kuni sai lõpuks aru, et tal on valeühendus. Okei, magasin edasi. Mul oli plaan magada 9:46-ni, aga vahepeal helistas mulle Maarja ja küsis oma lolle küsimusi stiilis, "Kas täna toimub rollimäng?", "Millal on järgmine mäng?", "Leon saatis mulle küll dragonisse privaatsõnumi, aga see oli segane ja...", "Ää, mul on angiin ja..." AAAAGH

Ma seletasin talle unise peaga kõik ilusasti ära, ta lubas tulla ka ja helistas kell 9:43 (3 minutit! APPII!) ja ütles, et kuna tal on angiin, siis ta ikkagi ei tule T__T
See tähendas muidugi seda, et hommikusest unest ei tulnud midagi välja ja mul oli pahur hommikusöök. Isa viis mu Viru juurde, kus saime ka ülejäänud jorssidega kokku ja sõitsime Muugale. Bussis varastati mingilt mehelt rahakott ära :/

Karyale olime ostnud 3 ilusat nelki, need said ka üle antud.
Drägon oli enam-vähem, aga kuna kedagi juhtivat mängijat polnud (Terry tegelane on pime), siis ei tulnud sellest eriti midagi välja. Kiku... Jah, 0,6 G kanepit T__T Oli seda siis nii väga vaja?
See on küll tema elu, aga ikkagi, kui ta on lubanud mängule tulla ja mulle moone tuua, siis ei ole eriti tore end eelmisel päeval nii pilve tõmmata, et järgmisel päeval isegi inimestega kohtuda häbenetakse.

Kõik lubavad... Aga ei täida oma lubadusi... Lubavad, et toovad mulle moone, kuna Kiku seda ei tee ja siis unustavad...

Homme on Jõgevale minek, ma saan ilmselt Jeesuse autoga. Laupäeval on mäng... Eile öösel panin kostüümi kokku. Phun.

JA ÄRGE HELISTAGE MULLE HOMMIKUL ENNE 11 ILMA SELGE PÕHJUSETA

drägon ei ole põhjus

No comments: