28 June 2007

Tantsupeo proovid...


Kadikas helistas täna oma uuelt l33th4x0rz numbrilt ja tahtis mind linna. Leidsin ta üles, sealhulgas ka Leiki, kellelt ma oma palavalt armastatud puna-mustatriibulised põlvikud tagasi sain. Leiki ise nägi täna väga ilus ja hea välja.

Kadikaga läksime Pai Pagari kohvikusse Iidmaa koosolekut pidama, kuid siis selgus, et kummalgi polnud kirjutusvahendit ega paberit ja seega läks meie teekond edasi Knopkasse. Vaene laps sai peaaegu šoki, kui kuulis, mis vahepeal juhtunud on... See on see, kui oled kuu aega kuskil Soomes :D

Koosolek sai kenasti ära peetud. Sai mõeldud ka Iidmaa Top Secret embleemi üle, mille käigus rääkisin Kadikale sellest, kuidas teha kõige paremat logo -

<--

(vt. ka kõige ebaõnnestunumad logod)

Ehk siis kuidas saada raamatukogule embleemi :D Kadika versioon nägi välja selline -



(ehk siis kuidas teha Kadika moodi natsimärgist Iidmaale raamatukoguembleemi).

Ei, tegelikult oli meil väga lõbus. Ja me mõtlesime pärisembleemi ka välja. See näeb liiga ebadeep välja, nii et ma ei pane seda siia.

Kui see postitus tehtud saab, siis ma panen koosoleku protokolli Iidmaa foorumisse ka üles.

Teade veel neile, kes ei tea: Iidmaa X toimub 14. juulil! See on laupäevane kell ja mängijad saavad Jõgeval kokku kell 18. Mängumaks on 30 krooni ja registreerida tuleb hiljemalt 11. juuliks. Palun, kõik, kellel võimalik, tulge kohale! Meil on mängijaid juurde vaja. Rollid on lahedad, seda ma luban. ;)

Käisime Kalevi staadionil, jälgisin Tantsupeo proove ja külmetasin Kadika mantli sees. Enne montaaži läksin siiski minema.

Aga ma loodan, et ma näen Kadikat homme ka. n.n

Sõitsin koju, otsisin deviantArtist Lithiumi kohta pilte ja kuulasin gooti rokki. Üks pilt on ka praegu pooleli ja ma usun, et seda Kaisale nina alla toppides võin ma juba kelkida, et ma joonistan temast paremini.

Ta hakkas animet joonistama >__>

Riionit nägin ka täna, muide. Tal oli ilus valge ülikond/kuub/misiganes meesteriietus seljas. Mulle ta meeldis. Aga Riion näeb üldjuhul alati hea välja. :D

Dani ja Goblin tahtsid drägonit mängida, nad peaksid vist praegu Tallinna poole hääletama.
Barbar helistas mulle ka selle nädala sees ja kutsus samal eesmärgil Võlukambrisse.

Larpi tahaks. Midagi suht sürri.

---

Lithium- don't want to lock me up inside
lithium- don't want to forget how it feels without
lithium- I want to stay in love with my sorrow
oh but God I want to let it go

No comments: