15 June 2007

Tehtud



Ma olen täna millegipärast übertubli olnud, tegin kõik ära, mis vaja ja puha. Dollinud olen ka täna hästi palju, läppari touchpad'iga, muide. ;)
Esimene katsetus Photoshopiga kasulik olla on siinsamas kõrval. Sai ka saadetud niisama osavõtmise mõttes ühele võistlusele, võitma ma sinna ei lähe :) See on liiga crap ka selle jaoks.

Seejärel tegin mingi gooti tšiki (gooti kleidid on armastus!)
ja millegipärast meeldivad kõigile ta juuksed. Mulle ei meeldi. Halvasti välja tulnud. Ja kleidivolte näeb kahjuks ainult üliheleda ekraaniga.



Mhmh, et siis, siin ta on ja värki.






Ja viimasena Melian Greebo FRPG'st, ma teen selle rollika tegelasi veel. Luthien tuleb vist järgmisena või siis ilma tiibadeta Tentar (ma ei viiiiitsiiii tiibu joonistada).











Niipalju siis tublidusest... Homme hääletame Akaga Jõgevale ja enne seda lebotan Kaisaga natuke Binxi juures ja sööme tema toitu. Tal on nagu alati jääteed :D Ja pikatšu-monopol ka.

2 comments:

mants said...

Tegelt selle viimase tsiki juuksed on ägedad. Selline metsik natuke. Selle mustas tüdruku juuksed on veidi liiga ninnu-nännu :D

Alo said...

Nice shading!