4 June 2007

Where has my heart gone

Avastasin enda jaoks täna Blind Guardian'i. Ma teadsin varem ka nende olemasolust, aga täna mingit asja bardide kohta otsides leidsin laulusõnad ja siis tõmbasin endale väikese portsu laule.

Täna oli drägon... Vintsu demmas. Ta ütles küll, et ta ei demmanud piisavalt hästi, aga minu meelest oli mäng täitsa hea. xD Mu bardist sai miskise kurja olendi kroonik ja kui ta natuke rohkem leveleid saab, siis hakkab sorrowsinger'iks (oli midagi sellist?).
Täiega lahe, noh. XD

Dani ja Goblin tulevad täna siia. Huvitav, kas ma jõuan enne pea ära pesta või mitte... Kui ma kiiresti teeksin, siis ehk isegi jõuaksin.

Tegelikult ma avastasin, et see probleemide sasipundar, mis mul vahepeal oli, on täiesti hajunud. Ja seda lihtsalt sellepärast, et ma rääkisin sellest kõrvalisele inimesele. Võib-olla ei peagi ma oma probleemidega üksinda hakkama saama. Näiteks seekord rääkimine tõesti aitas ja seda pundart enam pole. Kuidagi on julgus tagasi tulnud ja asjad lähevad hästi.

Joke tuleb ilmselt selle nädala sees Tallinna ^__^ Deem, ta võiks juba siin olla x3

Ning rate on teada-tuntud ja kiidetud otsingu- ja tutvumisportaal, aga minu puhul ta vist ei tööta :/ Ma otsin ühte inimest juba mitu päeva, ikka ei leia.
Reit, jah.

Emobardid ruulivad!


Minu uus soeng + punased juuksed :) Triin arvas, et mul on tukk...

3 comments:

Alo said...

*Rahvamasside juubeldus*
Tänan, tänan!

(Viide fotograafile)

Ashi said...

WAA, ma ei saa aru, mis su soenguga nüüd teistmoodi on. >___< Liiga tume pilt on. Gah.

Melian said...

Seitel on teises kohas