1 August 2007

Ffs, Erlessa.


Enne olid asjad lihtsamad. Paar päeva tagasi, st. Siis ma olin lihtsalt parandamatu. Nüüd on asjad pisut muutunud. Nüüd on keegi teine parandamatu ja vanad probleemid ja imelikud asjad on asendunud uutega. Mitte et ma seda probleemiks loeks. Pigem on see üks imelikke asju, mis on tekkinud salapärasel moel.
Tegelikult ei ole ma väga kindel, mida edasi teha. Ma jooksin täna natuke mööda tuba ringi ja üritasin mõelda. Ei tulnud välja. Ilmselt on selles süüdi vähene uni. Päris huvitav on selle peale üles ärgata, et keegi sind vaatab.
Hommik oli nunnu.
Aga eks vaatab.
Iga exp võib olla hea exp.


Jagan teiega veel pisut oma cosplayd. Pilte on veel oodata.


See ^ näeb suurelt parem välja.
Tegelikult mul ei olnud täna just kõige parem töötlemispäev.
Homme saab cosplayd.
(L)


Edit: 15:56 : Kolmanda pildi töötlen ümber, ei tulnud päris nii hea välja, nagu tahtsin. Kui keegi oskab ise sellega midagi pihta hakata, siis originaali leiab siit:


Edit: 0:14 : Töötlesin uuesti, näeb juba parem välja.


Vähemalt mitte enam nii friiki kui eelmine.

5 comments:

Ashi // Kaisa // Kuukidude said...

AWWW, nussu-Melian! :3

Melian said...

Sa tead küll väga hästi, mis karistus sind sellise sõnakasutuse eest ootab

Dani said...

piff;)

Ashi // Kaisa // Kuukidude said...

Aren't we all.

Erlessa said...

Mida siis ometi? (A) :D