3 August 2007

Hirvepargirõõmud

Täna sattusin kahel korral Hirve. Esimene kord selle pärast, et Alo tahtis mind pärast cosplayd näha. Seal eriti kaua ei olnud, Kaisa pärast. Mõne tunni pärast olin tagasi. Härra A.-ga oli meil huvitav vestlus. Ta rääkis midagi Robiniga, oli väga täis ja hoidis tal kätt ümber. Ma nalja pärast ütlesin, et "Kiss him!" ja siis ta vastas, "I don't want to kiss him but I could kiss you, but I won't because you're ugly." Mulle on viimasel ajal ainult vastupidist väidetud. Seetõttu see vist haiget ei teinudki. Mõne hetke pärast kogunes noorhärra A. ümber salk inimesi, kes tema peale karjusid ja ütlesid, et ta vabandust paluks. Jako oleks talle peaaegu kallale läinud. Mina seisin ja jälgisin seda huviga. Merka läks nii psühhoks kätte, et hakkas minu ees A. eest vabandama. Ohjah, see oli täiesti absurdne. A. palus lõpuks ikkagi vabandust, nii hästi-halvasti kui ta seda täis peaga suutis ja siis läks salk natukeseks laiali. Mina ja Merka ja Robin läksime wc juurde, Merka külastas seda lähemalt. A. tuli ka sinna. Merka tuli sellest meeldivast putkast välja ja üritas A.-d hammustada, A. ei lasknud ja lõi teda lahtise käega. Vat sellest tuli järgmine jama. Merka keeras muidugi kõik põhjalikult draamaks kätte ära ja asi kulmineerus sellega, et Hunt andis A.-le peksa. Well. Nagu Tupsu ütles, see on lugu, mida rääkida. Pärast viisime Robini, Marko ja Merkaga Aimari terminali. Marko ja Merka lahkusid meist küll Vabaduse väljakul, aga vahet pole. Aimar sai bussi peale ja meie Robiniga ründasime trolli. Meestevaheline sõprus on tegelikult fantastiline asi. See ausus ja vendlus. Eepiline. Head ööd... Pilte saate kunagi hiljem.

No comments: