19 August 2007

Horizon crying, the tears we left behind longer gone

Jehuu! Sünnipäev on juba kahe päeva pärast. Lõpuks kukub see 15 ära ja ma ei saagi enam inimesi šokeerida sellega, et ma 14 olen. Samas, midagi muud ma sellega juurde ei saa. Still no alcohol for me. : ( Jopie'le tuleb ka midagi teha, ma lubasin talle, et ma joonistan talle kaardi ja saadan Hollandisse. Täna tegin pildi Garrettist ja Aneyast... Yeah, eks te saate ka kunagi näha. Mul on kohviküünal ja ma ei ole unine. "Troonide mängu" teine osa on ka olemas. Wohoo. Mõmm... Uni. Beleriand oli fantastiline. Ma abiellusin ja tunni aja pärast sai mu mees orkirünnakus surma. :D GMid kindlasti irvitavad, kui mu kroonikat loevad. Ja Vintsul oli väga seksikas Kiss'i orkimeik. Isa pidi täna läbi tulema, et sünnipäevaasju arutada, aga tuli ta jee. Mul on vähemalt nimekiri koos. Eks homme näeb, mida ma teen. Tahaks Kaisaga pildistama minna, aga ma ei ole nii kindel, et me selleni jõuame. Samas, kes teab. Ja õpetus teisipäeval kohaletulijatele (aka siis kutsututele): Sõidate troll nr 1-ga Välja peatusesse (aka Mustamäe poole) ja tulete seal maha. Peaksite nägema Välja tänaval ühte suurt halli 9-korruselist maja. Bussipeatuse poolt tulles *viimane* trepikoda, numbrid peal on 1-36. sealt alt võiksite helistada, lasen teid sisse, kuid uksekood on 36 *võti* 6650. Sõidate liftiga 9. korrusele ja korter on 36.

5 comments:

Alo said...

*kirjutab koodi üles*

MUAHAHA, PIZZA SERVICE!!!

Melian said...

No free pizza. : (

Terry, Ork, Birgitta said...

Keegi peale minu ei tohi kirjutada Vintsust kui seksikast objektist. XDXD Kuigi sinu jutt vastas vägagi tõele. Oleks tal IG ülakeha ka veel paljas olnud. *lürp*

Terry, Ork, Birgitta said...

Keegi peale minu ei tohi kirjutada Vintsust kui seksikast objektist. XDXD Kuigi sinu jutt vastas vägagi tõele. Oleks tal IG ülakeha ka veel paljas olnud. *lürp*

Melian said...

Aga sa ei saa mul keelata rääkimast tõde. : )