16 August 2007

KUS MU ASHI ON?!

You Are a Red Wine Woman

You're not a big drinker, and when you do drink, you go for the best.
You probably know a good deal about wines, and you know how to order a great bottle.
When you drink too much, you tend to flirt - but only in a subtle, understated way.
You prefer to date a man who's worldly and wise. He's got to be as sophisticated as you are.


Punase Veini Neiu, haha.


Kliki parema kvaliteedi nägemiseks!
[Võimaluse korral kommenteeri dA-s :)]

Kui välja arvata fakt, et Kaisat ei ole, läheb vist kõik enam-vähem hästi. Mul oli vahepeal lihtsalt halb nädal (kõike annab astroloogiliselt seletada ja mina usun sellesse) ja nüüd on see enam-vähem läbi. Saksamaale tahaks. Ma lubasin Sue'le, et ma tulen teda enne tema 18. sünnipäeva vaatama. Ja ma teen seda! Ükskõik kuidas, aga ma pean!
Beleriandiga on ka kõik korras. Sain oma tutvused, jagasin KP-d ära, kostüüm on kapis ja öösel olen Die telgis.

Kõik on hästi... vähemalt näiliselt.
Nüüd tuleb oma elu ainult joonde ajada. Võib-olla seda inimeste ignoreerimist sügisest siiski ei tule, sest paratamatult olen ma liiga sotsiaalne olend, et oma suhtlemist piirata. Aga ma ei garanteeri midagi - kõik oleneb hetkeemotsioonidest.
Jah, nõrk olen ma ka.
Öelge, mida tahate...


5 comments:

Mister sweet baby Jesus/Poogen said...

Okei, ise norisid:
tahan raha, mitte liiga palju, mitte liiga vähe;
palju reisida;
tahan juba tööle tagasi;
Steffit juba näha;
you figure out the rest


[offtopic]
ise tahtsid, et ütleks, mida tahame:P[\offtopic]

Melian said...

Haha :D
Mina tahan rohkem asju, aga ma ei hakka neid üles lugema. Privaatsuse mõttes. ;)

Ashi // Kaisa said...

MA OLEN SIIN, MEES.

Melian said...

Caps lock means screaming.
Do not use caps lock because this makes people think of you as stupid.

Ashi // Kaisa said...

Well, we're equal then. :3 *pokes the title of teh post*