5 August 2007

Meenutused

Tartu oli fantastiline. Mul pole ammu nii tore olnud. Curunir tegi mulle fantastilise õhtusöögi ja amaretto jäätisega on hea. Kes ei ole proovinud - soovitan soojalt. Õhtu poole tuli Vares. Ta joonistas mulle pildi. Samuti jõudsime me järeldusele, et meie muusikamaitsed on täiesti kategooriliselt erinevad. :D Vabatahtlikult teise muusikat ikka ei kuulaks. Potteri seitsmes osa on poole peal. Isa tuli Kreetalt tagasi. Kimonot on vaja. Ja mu jalad on katki. Väga jubedalt. Enam ma neid valgeid kingi jalga ei pane. Mingi vamp oleks minuga koos olles täna eriti õnnelik, ma suudan end igale poole ära vigastada. w00t. Tegin täna sünnipäeva jaoks korraldusi. Kohale tuleb 14 külalist. Küll ma nad kuidagi korterisse ära mahutan. Nad tahavad süüa ka... Vähemalt toovad nad kingitusi. Lilli võib tuua - kuivatatud moone sealhulgas. Viimati nägin Kadrinas suure maantee ääres neid suurtes hunnikutes kasvamas. Roose ei taha. Päevalilli võib.

No comments: