9 August 2007

Suveidüll


Käisin maal (Muhus) üle tüki aja. Viimati sai sinna satutud eelmise aasta suvel Vendementi kokkutuleku ajal. Lootsin seekord, et ehk näeb Sillut ja/või Erlessat, kuid ei kumbagi. Sillu oli hoopis mandrile jõudnud ja tahtis mind näha, aga paraku polnud see võimalik.
...Kurat! Mul oleks olnud ideaalne võimalus Sillu ja Robiniga linnas chillida. :D



Vanavanematel oli 55. pulma-aastapäev. Mind hämmastab, kuidas inimestel jätkub jaksu nii kaua koos püsida ja teineteist armastada... Olgugi, et nad on selle põlvkonna inimesed, kelle seas taunitakse lahutust ja soositakse kogu elu ühe armsamaga koos elamist.
Mina seda ei suudaks.
Täiesti kindlalt mitte.
Sellegipoolest tahan ma perekonda ja kolme last.
Vanaemana end sellegipoolest veel ette ei kujuta. :D



Tegin maal tööd ja olin väike ning usin. Wifit seal pole :/ Aga ilmad... Ilmad olid fantastilised! Unustasin kahjuks endale punaseid sõstraid korjata, ma armastan neid, kui kellegil aias kasvavad, siis võite mulle tuua. Tänan teid naeratuse ja sooja kalliga.



Homme sõidan jälle minema! Seekord Curu sünnipäevale. Leiate mind kuni pühapäevani Jõgevalt.


[ Joke, aitäh veelkord selle danto eest... It's my precious :) ]

Ma usun endasse!

2 comments:

Terry, Ork, Birgitta said...

Viimane on parim.

Sulle ei sobi pats.

Aga viimane on siiski parim.

...

Melian said...

Yeah, viimane on ka minu lemmik. 8)

Dunno, mulle pats meeldib. O__o