5 September 2007

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHHHHHH

Ma ei jaksa enam. :/ Ma tulen koju ja suhtkoht vajun magama. Kool tapab! Meil on 8-9-tunnised päevad, see on jube.

Nädalavahetus on ka täis planeeritud... Järgmine samuti x__x

Mhmh, magada tahaks ja siis vaadata seda väikest pruuni nahkhiirt, mille Poogen mulle kinkis... Poognal on nüüd hunnik väikeseid patse peas. Ja ta teab Hannest ja Hannes teab teda. Ahaa... Ja Ashi... Umh, kõik on liiga segane ://

Kuriboh leidis ühe väga olulise probleemi üles, ma olen talle selle eest meeletult tänulik. Nüüd ma tean, mida ma endas muutma pean. Jah, ma pole enda kohta ammu midagi nii õiget kuulnud kui see, mida ta täna õhtul ütles.
Ja ta jõudis selleni oma järelduste teel.

Nüüd ma söön midagi ja siis jään magama, et homme lõbusasti kella kaheksaks kehalisse kasvatusse minna.

Oh joy.



Kinkige keegi mulle šokolaadi. :/

7 comments:

Alo said...

Varsti hakkavad aktifotod ka tulema? :D haha, ei tegelt. Fotogeeniline sa oled!
Ja ega siingi asjad paremad ole. Minul on samad päevad ja nädalavahetusest ärme räägigi parem.

Uvatha said...

Minul On Šokolaadi.
Mel, tule mulle kunagi külla, siis saad sina ka.

Melian said...

Aktifotodega läheb pisut aega, mina iseenesest oleks nõus, aga Kaisa mind küll pildistada ei taha XD

Uva, ma mõtlen selle peale ^^

Ashi // Kaisa said...

Wtf sa oleksid nõus katlamajas NAKED ringi chillima? O__O Seda ma küll ei usu. ._ .;;

Melian said...

Mitte katlamajas, idioot. XD

Ashi // Kaisa said...

Ükskõik, ma ei usu, et sa ka oma kodus neikid ringi hängiksid PLUSS laseksid mul end pildistada. : D

Melian said...

Wanna try, cookie-chan?