30 September 2007

Back in my dreams

Tartust tagasi.
Süüdlaslik tunne on, ma ei saa hakkama. Ja ma tahan seda nii väga ja lihtsalt ei suuda. Kuigi paik ja hetk on tihtipeale vägagi sobivad... Lihtsalt... Mingi osa sees karjub vastu ja hoolimata sellest, kui väga ma püüan, ei suuda ma seda ikkagi saavutada.
So worthless.

Järgmise nädala jooksul peaks Heleni poest läbi minema ja uurima, kas nende uus kaup on juba kohale jõudnud... Ehk on ilusaid korsette juurde tekkinud. Siis ma saan neid vaadates jälle natuke vesistada ja unistada, et mul ka oleks... Jaa.

Mort on ka tubli. Murdis oma jala ära. Palju õnne sünnipäevaks. Me käisime Eve ja Ukuga tema juures, viisime talle roosa lastešampuse ja kaardi. Seejärel sodisime ta kipsi täis, lakkisime varbaküüned heleroheliseks ja joonistasime varvaste peale naerunäod.
Seda tehaksegi haigete lastega.
Vähemalt on ta vapper poiss - esmaspäeval laenutab kargud ja hopsti kooli.

Ma leidsin täna oma paberite hulgast PIN-koodi otsides minu ja Kaisa tehtud Final Fantasy koomiksi üles. See oli tore, ma mõtlesingi, et kuhu see kadunud oli. Nüüd tuleb see ainult ära lõpetada ja saabki seinale üles panna. Ainus, mis mind selle juures häirib, et see on tehtud mu vanas joonistusstiilis, mis on üpris kole... Aga eks iga kunstnik arenebki ja me joonistasime selle koomiksi umbes aasta tagasi, kui ma ei eksi.
...Või noh, 04'07, aga need mõned kuud siia-sinna. :D

Has no one told you she's not breathing...
Hello, I'm your mind giving you someone to talk to.

Hello


Toppisin oma flöödil kõik augud punaseid sulgi täis :P See näeb nüüd ilgelt lahe välja.

Pics-time.

[x] Happy Birthday Sue [x]

[x] Suigintou's Dream [x]

[x] Suiseiseki [x]

[x] Suiseiseki details [x]

No comments: