7 September 2007

Lithium

Pühapäeval on pildistamine, katlamajas nagu ikka. :D
Ma teen endale täna mustad triibud pähe.


Aagh, miks see doll musta taustaga jääb? T_T Eniveis, deviantArtis on ta ka üleval kenasti. Minge ja vaadake ja kommige.

Esimene koolinädal möödus täitsa kenasti. Prantsuse keeles sain viie. Reedesed päevad on parimad, siis on kunstitunnid =3 Ja õnneks kunst ei lõpe poole aasta pealt ära, kestab lõpuni. See teeb ainult head meelt. =)

Homme saan Romendacili ja Poognaga kokku ning pühapäeval on pildistamine. NB! Otsime oma cosplay gruppi ilusat pikkade juustega meesmodelli. Elukoht: Tallinn. Soovitav oleks erinevate kostüümide omamine.

L'Ame Immortelle on viimasel ajal üheks lemmikuks saanud. Naislaulja, loomulikult. Ma ei salli meeslauljaid, Placebo vist välja arvatud (tänu Azelorile).

Nightwishi uus plaat Dark Passion Play tuleb 28. septembril välja.
Senikaua ootan järgmist laupäeva, Tartusse saab and this time it'll be really special : )

Ja sügis ongi käes. Jahedus, vihm ja kullatoonides puud. Nüüd võiks veel hilissügis ka kätte jõuda... Saab ehk kirjutama hakata. Kuigi selleks on vaja pisut rohkem kui vaid ilma.

Täna Viimsis käies nägin Vintsut ja Terryt. Vintsul on uued ilusad läikivad saapad, ma olen kade ^^ Ja Terryl on pisut teist tooni juuksevärv, just had to point it out.
Tahaks nendega rohkem aega koos veeta, nad on mõlemad siiski mulle väga head sõbrad.

Dragonit tahaks, ma olen nõus isegi demmama. Täna teen viimase korsetijoonise ja siis hakkan plotti mõtlema. Terry, kui sul D&D tuju tekib, anna teada.
Kirjutada on vahva.

Katlamaja juures on mitu tünni. Üks oli kõige suurem.

2 comments:

Terry, Ork, Birgitta said...

Kesse soovitas sulle L'ame Immortellet, eheheheheee? :D:D

Melian said...

SINA! =O