27 September 2007

Ma ei tea, mis on lahti minuga, et ma elan ühes korteris narkomaaniga...

Taaskord kuulsad laulusõnad JMKE "Keemiast", mille õpetas mulle selgeks Galatea, mida ma kuulsin kunagi suvel 2006 [*nostalgia- ja igatsusepisarad*] Goblini korteris Annelinnas ja mida me Urus laulsime ja mille ma lõpuks Kaisale selgeks õpetasin ja siis me laulsime seda mõnikord vahetunnis.

Jah, ma õpin praegu keemiat. Ilgelt lõbus on. Sool laguneb aluseliseks oksiidiks ja happeliseks oksiidiks. Ja veel palju huvitavat. Mulle ei jää see elu sees meelde. XD
Hüdroksiid süsihappegaas raud (III) oksiid vesi plii (IV) ränihape keedusoola saamisreaktsioon

Homme on Ilmar mingi filmi pärast Tallinnas. Ebling on ka. = Yay. Much fun for me!

Meil oli hiljuti jälle pildistamine. Üks pilt on praegu ette ka näidata (mul oli eile igav ja sai siis pisut mässatud sellega. Ilmselt täna või homme õhtul tuleb veel lisa).



Kaisale tema grimm meeldis. :D
Ja noh, selle pildi kohta ütles ta ka seda, et "Mellu, sa teed jälle kabareed!"
XD

Tegelasteks pildil siis Aneya (mina) ja Ashi Iddan (Kaisa).
Enjoy.
Pildistas Hannes.
Metsakalmistul, juutide massihaual.

3 comments:

Ashi // Kaisa said...

Vabal ajal tegeleme siis kabareega, mis?

Melian said...

Jaa. : D

Ashi // Kaisa said...

Sajaga tubli oled no, ää naq. MUL ON BEMMIL UUED KUMMID NAQ!!

... not.