23 September 2007

Papagoidel on 2 muna

Juubel vol 2, ehk siis postitus #200.


[x] Ashi-chan [x]

Tahaks midagi tarka kirjutada selle puhul, aga ma tõesti ei oska. XD Nädal aega on vahel olnud, selle aja jooksul olen tublisti koolis käinud, õppinud, joonistanud ja Aguri raamatut lugenud. Ilmselt kirjutan sellest ka lugemiskontrolli aasta lõpus. =3 That's gonna be fun.
"Mu aknad on puust ja seinad paistavad läbi"

Tänavail me oleme täna
pimeduses seisab me summ
meie loosungiks täna
on elagu surm

Mustad on varjud öös
meis kirvendab saatanlik hurm
mõttekaaslasi ühendab öös
lause elagu surm

Rohkem meil polegi vaja
sest hüüdest saanud on lumm
üha enam ja enam kajab
lause elagu surm

Ma tsiteerin seda raamatut kindlasti veel, see on viimasel ajal üks parimaid asju, mida ma lugenud olen.
Peaaegu on läbi ka, ilmselt tänase õhtuga lõpetan. Mõned leheküljed veel jäänud.

Tartus oli hästi vahva. Saime Ilmariga kokku, istusime Toomel ja rääkisime niisama. Mäletate seda pilti? Ta oli selle maha joonistanud suht-koht fotograafilise täpsusega. Võttis tummaks, ausalt öeldes. x) Aga see oli temast väga armas, ma peaksin selle järgmisel nädalavahetusel enda kätte saama, kui see täiesti valmis on.

Seejärel viis ta mind Kaarsilla juurde... kaare peale. :)
Üks lahedamaid asju, mida ma Tartus teinud olen. ^^

Gala sünnipäev oli nunnu, Riion säras nagu ikka ja Gala lõpetas üpris ebakaines olekus. Mingi hetk lahkus seltskond ühikast ja ma jäin üksi sinna. Mis siis ikka, me läksime ka Ilmariga jalutama. :D Ei, väga chill oli. Lõpuks me istusime laulukaare all ja rääkisime sellest, et ta on üks igavene stalker ja et minul on nõukogu, mis tema kohta igasuguseid asju uurib. xD

Kaheks jõudsin vist ühikasse tagasi, Gala tahtis mind ära tappa. ^^,


[ x ] Princess-of-Shadows [ x]

Hmh, siis mingi uue manipi tegin ka miausile selle eest, et ta dA's mu 4,000 pageview kinni püüdis, ma ei leia, et see midagi eriti head oleks, aga eks te võite siit vaadata.
Ja siis üks enda jaoks väga emotsionaalse tähendusega töö. Pildi pealt leiate küll Ashi, aga see on ainult selle pärast, et Kaisa tahtis ja ma lubasin talle.

Cosplay jäi täna seetõttu ära, et ma jõudsin Tartust 2 tundi hiljem tagasi ja siis Kaisale enam ei sobinud. Kahju küll. See-eest on cosplay esmaspäeval, meil teisipäev nagunii spordipäev kuskil Nõmmel ja õppida selleks päevaks ei jää.

Hmm, mis siis veel uut. Järgmine nv on Morti sünnipäev, lubasin talle kingituse teha. Teengi. Loodan, et ta tervis on paremaks läinud.
Et siis järgmine nv ka Tartus. xD

Kaisaga peame hakkama järgmist Scavenger Hunti korraldama. Toimub oktoobris, kuupäevaks on paika pandud 13. oktoober.
Kes tulevad, andku teada. Seekord see ilmselt pole ainult Vendisisene, loodan kaasata ka osa KOfoorumit ja Inteka rahvast. Võib-olla veel mõni foorum. Spread the news, anyway.

Mu aknad on puust
& seinad paistavad läbi
& lihast ja luust
must kuukiired tungivad läbi

& õhtuti loen
ma inimhingede lehti
siis maailma poen
kus maa füüsika ei kehti

Ses maailmas ma
ehk suurema osa ajast
sest mind seal valgustab
uus teadmine ruumist & ajast

***

Olge tublid ja rääkige mulle ka, kuidas teil läheb. Te olete mulle ikkagi olulised.

***

You used to be one of my best friends...
Who are you now?

V, kas sa mõtled ise ka, mida sa teed?

***

& blog saab uue layouti

Stay tuned

[ x ] Melian ja msn [ x ]

***

Can you forgive me again?
I don't know what I said
But I didn't mean to hurt you

I heard the words come out
I felt like I would die
It hurts so much to hurt you

Then you look at me
You're not shouting anymore
You're silently broken.

1 comment:

Kadikas said...

Aguri raamat.
Esimest korda kui ma selle kätte võtsin ja esimese lehekülje lõpetasin, siis ma ei saanudki seda enam käest ära. Deemonlik raamat. See maailm, mis peategelane endale lõi, kummitas mind päris kaua. Heade raamatute viga ongi see, et nad saavad otsa. Liiga kiiresti.

Ma pole sind kaua näinud.
Palju õnne sulle 200. postituseks.=D

Ole vahva.
Ära tee midagi mida mina ei teeks.

K.!