10 September 2007

Päev otsa haige


Hommikul olin täitsa kutupiilu, aga nüüd on juba enam-vähem hea olla.
Nohu võiks ka ära minna ja kui hääl tagasi tuleks, oleks kõik ideaalne.
Vähemalt kurk ei valuta enam oluliselt (ou).

Täna olin haige, pühapäeval cosplayd ei olnud, sest Kaisa ei saanud oma beloved sinist parukat.
Aga ma vaatasin Loveless'i lõpuni ja alustasin Rozen Maideniga, see on üks parimaid animesid, mida ma näinud olen. Creepy little cute dollies... Muxaxaxaxaa.


Serious. Pullip. Mania.

Jah, nüüd ma tean, mida ma jõuluks tahan. xD

6 comments:

Alo said...

Mis teil kõigil viga on.. Kõik on haiged, mina ka :D

Poogen said...

mh, korsetti tahad?

Melian said...

Loomulikult ^___^

Kerli 'Uvatha' said...

Varsti on jõulud...

Terry, Ork, Birgitta said...

Need jalad häirivad mind.. ilgelt.

Melian said...

Ära vaata. xD