3 October 2007

Ei päikest, ei tähti, ei kuud.

Kahjuks mul midagi väga huvitavat rääkida pole, kuid kui armsatel lugejatel selle vastu midagi ei ole, siis ma teeksin oma nädalapoolest lühikese kokkuvõtte. Esmaspäeval tuli Kaisa siia, õppis vene keelt ja lasin talle Sephirothi uut albumit. Ta mp3-l on mingi jama, mu arvuti ei tunnista seda ja seega ma ei saa sinna muusikat peale panna. Kurb. Nüüd ta peab Binximuusikat kuulama. : ( Teisipäeval sain Eblinguga kokku. KUMU oli kinni, Kadrioru muuseum oli kinni, selle asemel läksime Ami-jasse ja ma tutvustasin talle jaapani kööki. Talle paistis meeldivat. Täna oli kooli kontsert ja aktus. Mulle ei meeldinud sealsed esinejad eriti üldse (v.a. see noormees, kes väga ilusasti "Pariisi tänavapoissi" laulis), nende hääled tundusid natuke liiga nõrgad olevat nii kõrgete lugude jaoks. Samas, ma pole ise ka mingi professionaal, et täpsemalt öelda, aga mulle vähemalt kõlas see halvasti. Võrreldes kooli klaveritega on Estonia oma lihtsalt suurepärane... Seda oli meeldiv kuulata. Muidugi, tavaliselt on meile iga aasta esinenud sümfooniaorkester koos dirigendiga, kuid seekord olid alles jäänud ainult pianist ja tšellomängija... Pärast kontserti käisin Ülleka juurest läbi, sain uued kõrvaklapid endale ja siis matemaatikasse. Tegelikult on tohutult hea tunne see, et ma saan jälle eraldatult oma muusikat kuulata, trollis, tee peal olles, hääletades, kodus, koolis... Igal pool. Tegelikult tahaks suurema mälumahuga mp3-e (või veel parem, iPodi), mu kogu muusika ei mahu sinna peale ära. xD Praegune mahutab vist 489 MB või midagi sellist, ehk siis, mu mp3-s on umbes 50-60 lugu. Siiski mu sosinat mõistad sa veel. Homme on see koolitus ja ülehomme on Kaisa siin, värvib mu juukseid ja siis me vaatame Underworldi. The dearest person in my world who I love from the bottom of my heart... * Melian /+/ ashidesu /+/ Bitch. /+/ You belong to me, my snow white queen. There's nowhere to run, so let's just get it over... ütleb: BINX! Binxutupsu ütleb: mu "omg mu silmad kukuvad ära lähen lõigun nurgas" kala!" * Tupsul on ka depressioon, ta oli isegi psühholoogi juures käinud. Ja ta ei lase mitte kedagi endale ligi. Sitaks häiriv. Ma vihkan seda, kui ma ei suuda aidata. Positiivne on vähemalt see, et laupäeval on Lauka filmiõhtu. Agur ütles, et ma paar filmi tooksin. Ja siis peab Mansoni konsa kohta ka uurima, kui Maria kood tõesti töötab, siis ma saan pileti odavamalt. >:)

No comments: