4 October 2007

A friend with weed is a friend indeed.

Placebo ja mõnusad inimesed msnis, see on nii mahe. Sügis on ilusaks ja heaks muutunud, ma ootan juba nii väga sügisvaheaega, et saaks Uvale Võrru külla minna (ehk näeb isegi lund!) ja muidugi 27. oktoobrit, siis on Scavenger Hunt III ja üldse. Puhkuuust! :D Lund tahaks tegelikult kõige rohkem, eriti veel, kui see on ilusate punaste sügislehtede peal. ^^ See on nii veider ja samas ka huvitav, kuidas inimesed muutuvad. Mõned eemalduvad sinust ja teised kasvavad jälle lähemale, meenutades asju, mis teie vahel on juhtunud. Joke tahab kuulsaks saada... See oleks suht lahe, kui ta oleks mingi soololauljana kuskil ja müüks plaadihunnikuid =D Inimesed on nii ilusad ja head ja ma vabandan selles postituses esinevate kirjavigade pärast, ma olen suht juhtmes ja sassis ja ma NAUDIN seda tunnet, sest kõik on ikkagi nii hästi ja endast tore on aru saada. Eriti veel, kui sellest saab hea sõbraga arutada.
Like the naked leads the blind. I know I'm selfish, I'm unkind. Sucker love I always find, Someone to bruise and leaves behind. All alone in space and time. There's nothing here but what here's mine. Something borrowed, something blue. Every me and every you. Every me and every you, Every Me...he [x] Placebo - Every you and every you Azelor, ilma sinuta poleks ma Placebot kuulama hakanud. ^^

No comments: