28 November 2007

Kanad

Eile, kui suure kööginoaga Cernitit lõikasin, kriimustasin oma läpakat kogemata. Ma ei viitsinud mingit pinda alla võtta ja lõikasin läpaka selle osa peal, kus on touchpad. Mitte otse touchpadi peal, aga seal kõrval. Ja nüüd on seal mõne kriimud.
Aga mu nuku pea- ja õlaosa on juba praktiliselt valmis. Kõrvad on küll lömmi vajunud, huuled tuleb üle teha ja õlad ning kukal ära silendada, aga kõigist umbes 10-st erinevast peast, mida ma teinud olen (ja hiljem jälle tagasi plönniks surunud) on see kõige parem. Ma arvan, et ma ei lammuta teda ära. Asja juures aitas tegelikult väga üks custom doll'i tegemise õpetus, kus Cerniti asemel oli materjaliks küll juba valmis kipspea, ent see aitas ometigi. Mu nukk on lähemal perfektsusele!

Jah, okei, ma jooksen kooli, ega mul midagi erilist rääkida ei olegi. Täna on käsitöö. :/


No comments: