26 November 2007

Lehmad

Lapsepõlv meenub ja tuleb tagasi, kõik on peaaegu nagu siis, kui me alles väikesed tatid olime ja Neopetsis hängisime. Andra kutsus mind tagasi. Btw, ta häkkis täna ühe oma tuttava kontosse sisse ja pani milli rotti. Mulle saatis ka igast nänni, kohe uhkem tunne on nüüd. Kui me väikesed olime, siis meil oli kogu aeg Neopetsis tegemist. Oi, millised häkkerid me olime! Siis käisid ju kõik Neopetsis ja nii lahe oli oma tuttavatele sisse häkkida ja nende raha ning asjad rotti panna. Oiii, kui lõbus. Igatahes, Fantoom oli lihtsalt suurepärane. Minu arvamus Chalice'ist kui lauljast tõusis ikka väga... Ta oli seal kõige parem. Näitleb ka hästi. Jah, tore muusikal oli, LNG rahvas istus 9. reas. XD; See vahva Cernit, millest ma oma nuku kehaosi teen, on täiesti jube. Nagu juust, mis läheb pehmeks ja mida saab voolida. Umbes nagu plastiliin, aga päris ei ole ka. Ja ma pean veel kõvasti harjutama. Ma pole 8 aastat skulptuuri teinud. Hea on asja juures muidugi see, et ta ei kuiva õhu käes ära - ma saan iga päev natuke edasi teha. Aga ühe hea skulptori külaskäik oleks rohkem kui tänuväärt. Viirpapagoitibud endiselt pakkumisel. Mõlemad isased. Rohelised, sinise kõhualusega, väga kiire. Oskavad lennata, söövad-joovad ise. Eriti ei lärma, kätte võtta väga ei lase, aga kui käes on, siis püsivad üldjuhul seal. Ninjad on nad ka, kui nad toas ringi lendavad, siis jäävad mõnikord plakatite servade külge puhkama. Midagi vürtsikat tahaks süüa, Ami-ja oleks hea mõte. Mm... Aga mul on nii palju teisi plaane... PÖFFil tahaks ka vähemalt korra ära käia. Laupäeval on drägon, plott on valmis ja kui keegi tahab külalisNPCks tulla, andke aga märku. Algab kell 13. Roll minu poolt. Ah, ja Uku tekitas minus täna tahtmise larpi korraldada! Kuigi mul on Tallinnast väljumise keeld, pakkus ta välja idee Kloostrimetsas larpi teha. Kui oleks ainult inimesi, kes kaasa lööks... Keda kahjuks ei ole. =( Kõik on oma talveurgudes ja ei taha korraldamisest midagi kuulda. Ääretult nõme muidugi, üks väike seiklusmäng teeks ainult head.

5 comments:

Väike said...

Miks sul Tallinnast väljumise keelt on?

Melian said...

Sest mul on matemaatikas halvad hinded. : )

Väike said...

ah fuck ma mõtlesin et sa mentidelt pähe said :D Mul üks tuttav tütarlaps tallinnast sai kohtust keelu lahkuda tallinnast mingi aja vältel :D

Väike said...

aga muide, mul on ka kehvad hinded mates!

Melian said...

Juhtub. :D
Ei, kohtust ma keeldu ei saanud (sest minu teada mu ema veel viimati kohtus ei töötanud XD).
Aga ma üritan oma hinded korda saada. Kui mitte varem, siis suvel olen taas lennus. : )