12 November 2007

Mäumäu

Mu elus läheb nii hästi! Kõik on lihtsalt suurepärane ja ma ei suuda end enam sõnades väljendada, ta teeb mind nii õnnelikuks ja see, et me oleme alles natuke vähem kui kuu aega koos olnud, ei tundu üldse nii, pigem juba vähemalt pool aastat XD Ja me praktiliselt juba elame koos ning ta ema fännab mind ^^

Alguse asi? ^^ Tundub nii. Aga eks näeb, mis edaspidi saab. Me rääkisime kord bussis koju sõites, et huvitav, kui kauaks me kokku jääme. Prognoos on vägagi pikaajaline ja ma usun, et me saame sellega hakkama. :P

Koolis on head hinded… Ma ei ole enam pärast kooli väsinud ja ma näen viimasel ajal iga öö und. Hommikuti ärgates on väljamaganud tunne ja üldse on kõik nii kuradima hästi, kui ainult olla saab. Ha! Kadesta mind!

Hmm… Uvatha leiab ilmselt järgmisel aastal samal ajal juba Tartust. Ma isegi ei kahtle selles, et ta Treffnerisse sisse saab.

Huvitav, kuidas Alol läheb… Teda oli tore Scavengeri ajal jälle näha. Ta on nii lahedaks inimeseks muutunud. Hmm… Kui sa Tallinnasse satud, ütle kindlasti, ma tahan sind näha. :D

Erlessa… Temast pole ma ka eriti midagi kuulnud. Tule külla. Sillu ka, paluks.

Ja siis Agurit tahaks jälle üle tüki aja näha, temaga koos olemine on inspireeriv ja nii armas on näha, kuidas üks täiskasvanu on suutnud sisimas säilitada lapsemeelsuse.

Jah, tulge mulle külla või midagi, see oleks teist tore.

Ma käisin vahepeal Azeloril külas. Tal on uus kass. :P Väike, valge, emane ja karvane. Näris ta iPodi juhtme läbi. Mängib kogu aeg ja hammustab kõike. Kassipoeg ikkagi alles ^^

Yea.. Täna ma mõtlesin veel selle üle, et huvitav, kas Phoxist saab kunagi punkar. Või vähemalt mingi ülitr00 satanist.

Keegi viirpapagoid tahab? Kaks tükki ära anda, rohelised, kõhu alt sinakasrohelised. Oskavad juba praktiliselt lennata. Üsna tõenäoliselt isased. Ma ei taha neid eriti loomapoodi viia… Kodus pole kahjuks nelja linnu jaoks ruumi.

Imelik on mõelda, et alles esimene nädal pärast vaheaega sai läbi.

Ja mul on internet!

1 comment:

Uvatha said...

Tead, mul on sinu pärast NII hea meel:)