15 November 2007

Negai


Always, somewhere in my heart
I'm waiting for a certain someone
The one who will tell me that I'm needed

Because if I were ever to meet that person
Beneath the expanse of this wide sky
I think that I'd start to believe a in myself a little more

The wind blows, the rustle of the trees--
even these things bring my heart unrest
Call my name out in a sweet voice,
and that would be all I'd need

Always, somewhere in my heart
I've been looking for you
The person who will tell me I'm fine the way I am

The evening breaks, and today starts
This world with your smiling face
I make a wish -- I want to do what I can,

You knew what was dear to me
You knew that I trusted you
You knew that I loved you...

Even if it takes everything
My deepest, most sincere wish
is to protect you


---

Täna ei olnud parim päev.
Hannesega olid väikesed lahkarvamused. Well... oleks võinud ka hullemini minna.

Ja see blog läheb esmaspäevast parooli alla. Kui oled ligipääsust huvitatud, anna teada.
Ma olen seda tükk aega kaalunud ja otsustasin nüüd ära teha.
Ei mingit avalikku draamat enam!




8 comments:

Uvatha said...

Annan teada.

*ei saa messengeri...*

Terry, Ork, Birgitta said...

mina olen huvitatud. :D

Efka said...

Mina ka. :p

Vahel hea lugeda.

Poogen said...

mismõttes? ma ei saagi siis enam lihtsalt seda lugeda ju :(
ja minu blogi aadressi peaks sa teadma, ei hakka seda reklaamima.

Kadikas said...

Ma tahaks ka ikka lugemist jätkata. Kuidas ma ikka sinust muidu midagi kuulen?

Dani said...

Ma loeksin ka, sest näen ma sind ju "natukene" harva...

Erlessa said...

Olen huvitatud.

Kadri said...

Mina ka, mina ka..(allebaris@gmail.com)