20 November 2007

TEHTUD!a


Lubasime blogi parooli alla panna - TEHTUD!

Eniveis, jah, täna oli täitsa tore. H oli haige, käisin tal eile ja täna külas. Eile oli ta väikese vennaga väga huvitav seik, kui see väike laps äkitselt Hannese toa ukse lukust lahti keeras ja sisse jalutas. :D *cough cough*
Täna käisin ka, viisin oma pisikesele mandariine, et ta ikka kenasti terveks saaks nagu kõik head lapsed. :*

Suur Udar... Jaa... Sellega tuleb kohe meelde Terry D&D tegelane Udria aka Udar. Ah, kuidas ma seda vahvat neegrit igatsen. (: Ma vannun teile, te pole elu sees toredamat neegrit näinud kui seda oli Udria! Ta lõpetas rinnavähendusoperatsiooni, juuste blondeerimise ja haldjaksmuutumisega. Kokkuvõttes oli ta ka heledanahaline, kui ma maailma õhku lasin. : )
Essee sain ka valmis, 548 sõna. Kurat, see kõlab juba nagu NaNoWriMo. Ma loendan sõnasid.
Tho need kõik, kes NaNol kaasa tegid, on väga tublid, mina ei suudaks elu sees kuu jooksul 50,000 sõna kirjutada, rääkimata veel tublist Hoarist, kes üritab 100,000 kokku saada (ma loodan, et ma nüüd numbriga ei eksinud).

See essee oli tegelikult jube. Kui kedagi huvitab, siis toimub meil kaasuskonkurss, mille raames me peame lahendama ühe kaasuse kolmest ja mina valisin esimese, kooliajalehe. See räägib vähemusrahvuslastest noortest, kes otsustavad trükki lasta vene keelt ja kultuuri propageeriva kooliajalehe. Tegelikult, lugege see läbi, Mialeed ja Danid ja kes iganes siin patrioodid on, see on huvitav. Kaitsta oskaks, aga ründamisega läheb ehk raskeks ja Eblingu suure õpetliku käe all sain asja valmis. Jah, ma otsustasin rünnata, sest mis te arvate, paljud seda teeksid? Enamus oleks ikka nii, et blablabla, venelased, neil on ikka ka õigusi ja neil on trüki- ja sõnavabadus, no olgu jah, tahtsid vene keelt Eesti teiseks riigikeeleks, joonistasid jah poliitikust pilkava karikatuuri, aga... Ma oleks ka midagi sarnast kirjutanud.

Täna oli kaks kontrolltööd ja üks tunnikontroll. Homme on käsitöö ja... 1. kuu saab täis! That's gonna be something really special <3
Oh, ja varsti ongi nädalalõpp, kolmapäeval saab selgroog murtud ja täna ostsime pilteid ära, laupäeval on Fantoom, yay! Me istume kolmekesi 8. reas G sektoris (roosa) ja me saime üllatavalt head kohad.
Ja kui ma midagi ilusat selga leian, siis teeme pühapäeval tillukese photoshooti, ma pole nii ammu kaamera ees tantsinud ja ennast pildistada lasknud, see on midagi tõesti imelist, ma lausa naudin poseerimist... Jah.. kõlab liiga egoistlikult.

Oh, jõule tahaks, Seio tuleb Eestisse tagasi ja ta lubas meile suveniire tuua.
Mm, Kaisa, ära siis unusta, et tuled, lips peas, minu kuuse alla istuma.

Much deep love,
M.

3 comments:

Väike said...

Kurat, ma ikka lootsin et sa esimesel tuled. Aga mis seal ikka.
Meil Hannesega on midagi ühist - ma olen ka haige ja minu kallim käis ka mul eile külas. :D

Melian said...

Kahjuks, jah, ma ei saa niipea kodust välja. Ema ei luba :P
Hehe... Hannesega ühist? :D Maybe.

Ashi // Kaisa said...

How could I forget. >________>