30 November 2007

There is always a Sacrifice...

...Nii ka seekord.
Asjassepühendatu teab.

Mul on üks viirpapagoi tänasest õhtust alates vähem. Kui ema koju jõudis, oli üks tibu surnud. Tal oli pealagi veriseks pekstud ning emasel linnul oli nägu verine.
Homme viime ilmselt teise tibu loomapoodi.

Sacrifice, sacrifice.

Inspiratsiooni pole. Kirjutada ehk oskaks midagi, aga manipite jaoks pole mitte ühtegi ideed. Muidugi võiks ma ju nii teha, et avan lihtsalt Photoshopi ja dum dum dum... Hakkan midagi tegema... Kuid ma ei usu, et praeguse meeleoluga midagi välja tuleb.

Eile tegin Venti uue stiili, aga nagu näha, tuli see liiga roosakas. Mu läppari ekraan on liiga sinine. Tuleb hakata stiili ümber tegema. Lootsin muidugi homseks valmis saada... Aga kus sa sellega.



[Detailsclick - stock]

Oh, ma mõtlesin ju ka, et fotomanipulatsioon on igav, ma tahan nüüd digimaale tegema hakata. Eks kõik ole millegi algus. Nagu oli ka ühel heal sõbral kombeks öelda: "Tühjus on uue algus ja vana lõpp."

Doup, homme tulevad mingid veidrad külalised siia, tahavad vanaema näha, kes haiglast tagasi on. Ja siis muidugi läheb suureks sõbralikuks koogiõgimiseks ja mina ignoreerin nagu harilikult seltskonda. Kas 'nagu harilikult' ees ja taga peaksid komad olema?

Joonistanud pole ammu midagi. Täna kunstitunnis pidime tantsu kujutama. Joonistasin lohetiibadega chicki, kes oli praktiliselt poolalasti. :P Kahjuks ta ei saanud veel valmis, aga ta oli ilusates soojades toonides. Ja mul tuli G-täht läpaka klaviatuurilt ära.

G on minu jaoks alati olnud selline... hmm... lahe täht. Kui mul oli üks kassinimesest S&M tegelane (meessoost ja väga kinky väljanägemisega, kettides ja neetides 8D), siis tal oli ka mingi sümboolika G-tähega. Ma mõtlesin sellele isegi tähenduse... Ei, Gold see küll ei tähenda.

Täna oli mõnus pärastlõunane uinak H juures.

Ja varsti on jõuluvaheaeg, pange tähele, kohe tuleb hakata kingitusi ostma ;)

No comments: