11 January 2008

Norra kristlased

Hannesel on mingi Norra eit msnis, see sai minu kõrvale desktopile. Urr. Ta tegi oma msni transparentiks, see on sitaks häiriv. Ja ta mõnitab mind mu kirjavigade pärast. :D Eniveis, jah, mu arvuti sai korda. Viisime ta Musta Haisse, nad võtsid 700 krooni selle eest, et sinna piraatwindows reinstallida, aga vähemalt sai asi korda. Isa tellis uue aku ka. Nüüd on kõik hästi. Homme tuleb Kaisa külla ja värvib mu juuksed ära. Mul on peas juba hall triip... Kaisa küll ütles, et see on blond. XD omg lolllllllllzorz panic D; Muidu, keegi teab, kuidas läpakasse Bluetoothi saada? Mul telefonis on, tahaks ühendada.

3 comments:

Väike said...

Melian on tagasi! Ma just tahtsin sulle kurja kõne teha, et kirjutaks vähemalt blogigi kusagil. :D

Melian said...

Tahtsid sa jee. :D

Terry, Ork, Birgitta said...

lol. armukade norrakate peale. lol.