30 January 2008

Palju hala ja vingumist

Te ei kujuta ette, kui tüütu ja igav on haigena kodus istuda. Loomulikult on mul tonnides head muusikat, palju teed, mitmesuguseid vahvaid ravimeid ja häid raamatuid, mida lugeda, mul on isegi läpakas, kuid mul on juba teist nädalat mulje, et see kõik on oma mõtte kaotanud. Ma ei taha enam kodus istuda! See on tegelikult lihtsalt masendav. Ma jään enamustes asjades teistest maha ja ma pean tagasi kooli minnes tohutul hulgal kontrolltöid järele tegema. Bioloogia kindlasti, eks ole... Matemaatikas tuleb ka raudselt vahepeal mingi suur töö. Ja keemias, võrrandite peale! Oh hurraa! Kirjanduses saab lugemiskontrolli järele teha ja ma ei imestaks, kui Kletu neile vahepeal mingi kirjandi teeks. Vähemalt saab kodus kirjutada. Ühiskonnas on ka täna kontrolltöö. Nagu bioloogiaski. Ja lisaks kõigele lõbusale pean ma ise ära käima Mireau/Miroo/Miro (?) (spelling?) näitusel, sest klass läheb neljapäeval pärast tunde ja Oobik juba ähvardas, et kes ei tule, peab ise ära käima ja sellest kirjutama. Uuu jee. Not. Hingata ja neelata on väga raske. Mu mandlid pidavat hiiglaslikud olema, see on nüüd natuke hirmuäratav, sest kui ma täna oma hommikust und magasin, pidin ma iga kord neelamise jaoks asendit vahetama ja mõnusast poolunest korraks üles ärkama. See ei olnud üldse lõbus. Hommikusöögilauas mõtlesin juba mandlite äralõikamise peale. Mida see kaasa toob? On kellegil lõigatud või on mõni tuttav mandlitest ilma jäänud? I'm curious. Maarja blogi on tegelikult vägagi huvitav. Ta kirjutab hästi. Aga... ta vist ei lubanud seda linki jagada. Nii et viisakuse mõttes ma ei tee seda. Ahjaa, te võite mulle alati külla tulla, see oleks ilgelt nunnu, ma võiksin teile mingit süüa vms teha. Whatever you want. Hmmm... see antibiootikum mõjub kahtlaselt. Väga kahtlaselt. Mul on imelik tunne peas. Nagu kuumutataks kergel tulel. See oli mingi pennitsiliin, nagu kirjas oli. Veresoontes on veider tunne. Miski nagu voolaks seal ringi. Selline kuum ja põletav asi. Veider. I... feel... weird... Imelik on ka see, et arst ütles, et kui vahele jääb üks kord, võib järgmine kord topeltannuse võtta... aga ravimi paberi peal oli just vastupidine kirjas... et ei tohi... I feel so fucking weird... Aia... ffsö

3 comments:

Väike said...

whoa. Terttu läheb augustis muidu mandliopile. Me lugesime operatsioonikäiku, 20 minutit ja see on kõige räigem grindiprotseduur. :D Tahad täpselt kuulda?

Melian said...

Jaa, ikka, küta.

Aka Jete Haudaale said...

vähemalt sa saad siis ise otsustada, kas sul lõigatakse mandlid ära või ei. :)
minu omad on ammu läinud. aga mandlite puudumisel ronivad tavalised kurgu hädad hingamisteedesse. mul on tuttavaid, kellel on mandlid lännu ja tavaline kurgupõletik on kopsudesse kolinud.. :/ mõtle hoolega järgi, enne kui ära lased lõigata.
omast kogemusest tean, et hingamisteedes on põletikku päris jube taluda.. kurgus on natu lihtsam.
SAA RUTTU TERVEKS!