16 January 2008

Vana kella Inglid

Haha. Back in action.
Päris hiline tund on, kogusin tänase õhtu jooksul natuke stocki kokku ja hakkasingi uut manipit tegema. Midagi erilist ei ole, ma roostetan nagu vana lestakala ja mul on kunstiline depressioon, aga enda närvide rahustuseks on pisike fototöötlus alati hea. :)
See on praegune, nii palju, kui mul valmis on. Tausta juures on pisivead parandamata, kella suurust peaks vist muutma ja samuti katsetan veel taevas nende tekstuuriefektidega. Piff on ka välja lõikamata, ärge pange tähele. Jah. Nii palju on siis valmis. Aga andke ideid, mida veel teha.
Pärast saate veel dedicationi ja puha.

Vene keeles olid täna inspektoritädid tunnis. Vastasin selle jubeda Moidadõri ära, ajasin natuke sassi ka ja sain oma nelja kätte. Huh. Vähemalt on see nüüd tehtud. Ajaloo kontrolltöö läks ka kenasti, päris sedasama ei saaks just öelda matemaatika kohta, aga parem ikka natuke kui mitte midagi.

Homme/täna on muusika esimene tund... Paras jubedus. Ahjaa, ma läksin koori tagasi, see on nii hea jälle laulda, ilma Lüüsita oli kohe lahedam ja vabam tunne kooris. Tore on. Plokkflööti mängin ma ka jälle, kolmapäeval on esimene tund koos mingi väikese algajaga. Nunnu.

Sukkpükstes on auk... See on häiriv. Tekitab ebaperfektse tunde. Kiisu seletas kunagi kergelt kivis peaga midagi sellest, et suits teeb su perfektseks. May be.

Zemotionil on hästi ilus uus seeria. Neli imekaunist Aasia eite, erinevates poosides, Gothic Lolita. Jaa... See ilu ajab juba nutma.

Hannes on haige ja istub päevad läbi kodus. Nüüd on tal vähemalt NWN. I hope it makes him happy. Tiiu tuli ka täna pool kaksteist msnis minu juurde....

(23:39) Tiiu: kuule
kuuule
(23:40) Melian /+/ Seen: Mis on
Kuidas ma saan sind aidata ilus neiuke :):))
(23:40) Tiiu: lähed sa magama
loll oled :(
(23:40) Melian /+/ Seen: Ei lähe veel :D
(23:41) Tiiu: kui sa mind aitad siis ma ei küsi ever su käest midagi :( võileiba võin ka teha
(23:41) Melian /+/ Seen: No okei, kuidas ma saan aidata, lase tulla xD
(23:41) Tiiu: mu prantsuse keele õp arvutil on mingi probleem ja ta ei saanud teha lahti neid faile mis ma saatsin.. aga need failid on nagu ülitähtsad, sest ta pidi need läbi lugema ja ära parandama, et ma saaks homme esimese tunni ajal talle neid jutustada...
......
.............
(23:42) Melian /+/ Seen: Ja kuidas ma saan sind aidata?
(23:42) Tiiu: kas sa õpetajat ei taha mängida..?
(23:43) Melian /+/ Seen: Et siis ... ma pean su vigu parandama :D
(23:43) Tiiu: need on kaks lühikest juttu... 15 lauset
(23:43) Tiiu: teen koogi sulle
(23:44) Melian /+/ Seen: Jah, saada siia
(23:44) Melian /+/ Seen: But it better be a good cake
---

Jamh : D Ei, Tiiu on lahe. Nii et ma jään oma kooki ootama xD
Ja arvake ära, milline noormees Islanderit mängima õpib? :D
Meil saab 21. kolm kuud täis. We're going to celebrate it somehow ;)

Jah, me räägime Terryga meeste raseerimisest, cough, see on suht huvitav. XD
Hannes, beware!!!!!1111

6 comments:

Väike said...

Ma küll pole Hannes, aga kui sa tähistamise all seda silmas pead mis te Terryga arutasite.. xD

Melian said...

Ei pea, Hannese õnneks. :D

Hannes said...

wadafakkk omg noes D; mis toimub miks kõik minust rohkem teavad?!

Väike said...

Mul on google.com sateliit - ma näen kõike!

Melian said...

XDD;;
Jah, Alo on mind ka oma satelliidiga jälginud. :D

Dani said...

Um, mind on alati huvitanud, miks on taevasse mingit tekstuuri vaja...?