28 May 2008

Can you save me now?

Kohtume veel täna siin õhtusinas laternate all!

Me paigutasime teisipäeval klassis pingid ringi. Noh, peaaegu ringi, ring, millel oli kaks kõõlu. Et inimesed ära mahuksid istuma, meil on pisike klass. Kahjuks õpetajale väga ei meeldinud ja ta käskis tagasi vahetada. Kui ma pisut mujal istuks, meeldiks mulle praegune paigutus väga, sest tunnis saaks niimoodi igasuguste asjadega tegeleda. Paraku olen ma hetkeseisuga otse õpetaja nina all. Pleasant. Not.

Ja aiiiii. Kuidas ma vihkan neid japaniste, kes eesti keelt risustavad oma jaapani sõnadega. Ma ise pole ka mingi ingel, kasutan inglise keelt, aga suvalised japsikeelsed sõnad jutu sees on lihtsalt koledad. No offence.

„Täna läksime Nekoga koos bussi peale. ^^ Nekol on nii kawaii kott, seal on peal Miyavi pilt < 3 Aa, ja bussipeatuses oli üks väga kowaii parm O.x... ma pidin peaaegu ehmatusest surema!!..desu. Ahjaa, Gomen nasai, Miko, et ma täna sinuga koogikesi sööma ei tulnud. -.-' Sinust oli pärast kawaii mulle hiljem helistada ja nii kawaii kõne teha... < 3
Arigato, Miko-san!”

Ei osata hääldada, tõenäoliselt ka mitte kirjutada. Ma ei ülista siinjuures ennast. Meie klassi japanistid on aga hakanud eesti keelt hoopis ära unustama, pool teksti on eesti keeles ja siis tulevad vahele igasugused ingliskeelsed väljendid. Okei, andestatav, sest Maria on lahe ja ta oskab päriselt ka jaapani keelt.

Saime põhimõtteliselt lõplikult ka oma konsultatsiooniajad teada. Meil on need kohustuslikud ja puududa ei tohi.


  1. 8.45-14.05 (võimalik, et ka natuke vähem)

  2. 8.45-12.15 (võib ka pisut vähem kesta)

  3. 9.40-11.20

2. 9.40-11.20

4. Eesti keele eksam kell 10.00

5. 8.45-9.30

6. 8.45-9.30

11. Matemaatika eksam kell 10.00

16. Inglise keele eksam kell 10.00

19. LÕPETAMINE!!!


Igatahes, ma loodan väga, et leidub inimesi, kes saavad mu lõpetamisele tulla. Teid oleks väga tore näha. Lõpetamine on 19. juuni kell 15. Kaasa võite tuua... lilli? ^^

Ja te ei suuda seda uskuda. Ma leidsin oma prillid üles. Need olid voodi taha kukkunud. Ma ei ole enam pime!

Homme KSG...

1 comment:

Uvatha said...

Niuniuniu... Mul on ka 19ndal lõpupidu. Niuuuu! Algab küll 3 h hiljem, aga siiski... Grrrr!
Siis üritan ma vähemalt mõttes sinuga olla ja sulle kuidagi... moraalselt lilli anda:D

(ja mulle ka need jaapanikeelsed fraasid jutu sees ei meeldi. Milleks ometi?
Inglise keele kasutamine on tegelikult arusaadav- kasutame seda ju igapäevaelus suhteliselt palju, sest see ON vajalik. Aga jaapani keel... nojah. Kellele üks, kellele teine...)