26 May 2008

Don't dream anymore, my love, 'cause all I want is you.

Mina, Hannes ja Arstimäng. Mm, doktor H, mul on rinnus valu, kuidas oleks ühe väikese elektrišokiga? Jaa, see elektrišokk on väga hea. Siis on mul veel siin natuke imelik tunne... XD Nevermind, don't ask. Rotin Motuse8 netti rõduääre pealt. Dani on siin. ...Ja mingi faking tuvi, kurat, ma ütlen tuvi raisk, on mu rõduääre peale vähemalt 8 kilo roosat sitta lasknud. See on linnusitt ja see on kohati roosa. Ja seda on nagu nii hunnikus. :/ Ma kardan, appi! Uvatupsul oli sünnipäev, ma hilinen õnnitlustega nagu alati, aga ta teab sellest hoolimata, et ta on mul südames ja karvane ja värki. Ootan KSG tulemusi. Hiljemalt 29. mai. Meil on see nädal vähe tunde - ametlikult kuuetunnised päevad, kuid peamiselt ikkagi lühemad. Ehk siis ma lõpetan hiljemalt kell 2, pärast seda vaba aeg ükskõik mille jaoks. Mulle meeldib. Neljapäeval on 12.15-ni, reedel pole üldse. Laupäeval kõigi eelduste kohaselt Viljandisse. Ja Yasminelle, btw!

4 comments:

Ashi said...

It's "scream", actually. Kui sa seda just meelega ei muutnud.

BTW mida hekki kommentaarikastikirjeldust.

Tericus Fuzu said...

Pidime viljandi ju reedel minema?

Melian said...

Jap, meelega sai muudetud. Ma teen pidevalt laulusõnu ümber, lolo.

Mis kastil viga? : D

Ja Morry, ma ei tea reede kohta, eks näeb. Kui ma raha saan, siis ofc reedel. Aga mul on natuke tunde siis ikkagi, nii et me saaks hääletama hakata u. kella 12-1 paiku.

Ashi said...

Jätke oma kommentaar
Leave me a cookie, yo, if you not leave a cookie, LeCookie be sad!!!111one.

Seda : D