24 May 2008

Karjudes, kriipides hinges sügavas.

Kuidas blogi uus kujundus meeldib? Minu meelest on sinised toonid ilusad. Ma olen Tartus, Mordi pool. Me grillisime eile ja sõime kartulikroketeid ning unustasime mustad nõud Mordi emale koristada. Paha-paha. Õhtul saime Aloga kokku, Mort üritas öös pildistada, kuid liiga pika säriaja tõttu loobus. Ja AAAGGHHH. Ma tapan oma korseti ära. Tema tapab mind. I'm never going to wear it again. Jube ebamugav on. Mordi juhitool ei sobi mu riietusega. Mitte täna. Tartu on imeline nagu alati. Mordi pool on vahva elada. Varsti on kool ka läbi, varsti saab KSG tulemused teada ja ma usun, et ma saan sisse. Matemaatika proovieksam oli, inka oma ka. Inka sain 5-4-5, ehk siis veerand viis ja aasta viis. Ma olin väga uhke. Matemaatika peaks neli tulema, kui ma just proovieksamil vormistusvigu ei teinud. See oleks tore. Kuigi 3 tuleb aasta ikkagi, sama keemia ja bioloogiaga. Ehk siis, ma pole reaalinimene. : ) Huvitav, kas Maarja aitaks mul sonetipärga kirjutada, siis ma saaks eesti keele veerandi ja aasta ka viied. :D Me lähme kohe bussi peale, nii et tadaa. Mordil on ilus hiina poiss desktopiks. Lol. Ja lõpetuseks, enne laste magamaminekut,

5 comments:

Väike said...

Sonetipärg, oooooo

Meryle said...

Aitaks muidugi :) Räägi lähemalt. Et mis teemal? Arvestama peab ainult pisiasjaga, et mul ei tule rütm eriti välja...
Kujundus on muide ilus, ehkki esmapilgul ehmatas ära.

Melian said...

Ma ei oska praegu öelda, helistan tänase päeva jooksul ja räägin täpsemalt. Mõtlen kindlasti teema üle. Mulle jälle rütmiga tegelemine meeldib. :D

Dani said...

Ma ei tea, see header on kuidagi... nilbe:P

Mort said...

See asi seal desktopil, see oli emane.