6 May 2008

Nightwish - The Islander

Tšau Alo. Mul on hästi kahju, et ma pühapäeval tulla ei saanud. Aga ma loodan, et sa ei ole väga kuri vms, ma olin tõesti suhteliselt laip ja mul ei olnud eriti hääletamistuju. Aga vaatab mõni teine nädalavahetus, okei? Vahepeal oli D&D, lühikeseks jäi, sest Louis XIV pidi lahkuma. Prügikoristamine oli ka. Btw, ma nägin Tallinnas seda roosat limusiini, millest Dani oma blogis kirjutas. :D Täna oli eesti keele proovieksam. Kirjanditeema sattus väga hea - "Mina ja loodus". Kirjutasin päris hea loogilise arutelu, aitäh ja aitäh veel kord, Mort! Kuigi noh, iseasi on nüüd sõnade arv kirjandis. Ma olin kõige esimene lõpetaja, sest jutt sujus ja teema oli kirjutamiseks hea, pidi kirjutama 200-sõnalise kirjandi. Nii oli tööjuhendis kirjas. Kui ma olin kirjandi ära andnud ja ootasin vahetundi, et ära saada, läks Klettenbergil ja klassivennal arutlemiseks, et kui pikk peab kirjand olema, ja Kletu ütles, et 250 ei sobi kuskile. Mul tuli 250 sõna umbes! Ja mul oli hea loogiline arutelu! Ta ei tohi nii teha ju, et tööjuhendis on 200 sõna ja siis nõuab 400-sõnalist :/ Aga ma loodan sellest hoolimata viie saada. Hannese sünnipäev oli vahva. Igasuguseid karvaseid ja sulelisi käis, Maarja ja Joosep kaasa arvatud. Mingi malemaraton käis ka päev otsa. 24. maid ootan.

4 comments:

Mort said...

Tegelikult nad väga palju punkte pikkuse puudumise eest juhendi järgi maha võtta ei saa ja kui 200 oli vaja ja 250 oli, siis ei tohigi.

Väga tore, kui minust juhtus abi olema, enamasti ei ole, ma pole just liiga hea õpetaja. Mõtle loogiliselt ei ole enamasti just see asi, mille korrutamine inimesed mingisugusest asjast aru saama paneks. Ma ei mõista, miks.

Aga ära üllatu, kui õpetaja su õnnestumist siiski õnnestumiseks ei pea. Nad tihtipeale ei tunne head mõttekäiku ära :P

Melian said...

Sellegipoolest, sinu loogilised seletused aitasid vägagi ja millegipärast ma teadsin kirjandi kirjutamise ajal, et kõik, mida ma väidan, on põhjendatud.

:P Aitäh veel kord kõige eest. Sinu abi oli hindamatu. Ma tunnen end edaspidi kirjandite kirjutamisel juba palju paremini.

Uvatha said...

Miks sa 24. maid ootad?

Melian said...

Sest siis tuleb Mort Tallinna ja siis tuleb meie kuldne nelik jälle kokku. ^^