12 May 2008

Segan suhkrut malbelt tassis, kus nii armsalt aurab tee. Ühtki pahandust või pattu Enam iial ma ei tee. Võtan lonksu, huuled torus. Ah, küll hästi maitseb see. Ja mu pööning järsku näib mul lausa keisrite palee. Ah, kui kogu elu nõnda kaoks tee uima armsasse, siis mind iial ei viiks miilits raudus käsi vanglasse. Ei siis häbitöösid teeks ma, sigatseks ja pahetseks. Ühestainsast tassist piisaks, et ma juba kahetseks. Segan suhkrut malbelt tassis, kus nii armsalt aurab tee. Ühtki pahandust või pattu Enam iial ma ei tee. --- See on lihtsalt uskumatu, kui HEA kingamaitse mu vanaemal on. Täiesti imeline. Meil on veel sama jalanumber ka peale kõige ning ma saan tema nõukogude ajal ostetud kingi kanda, mis näevad mu jalas täiesti super välja ja lisaks kõigele on ka parajad. Vähemalt kingade koha pealt on mul vahva vanaema, kuigi sokke ta kududa ei oska. :D Hannes ja Mort ja Terry on toredad. Ze punkt. Kuldne nelik. Või tuh(n)ik, kui Terry endale haaremi saab. segansuhkrutmalbelttassiskusniiarmsaltaurabtee Ma lähen reedel Viljandisse. Alo kutsus. 18.15 läheb rong, nüüd tuli mul siis ka meelde, miks ma ei tohi kogu nädalaraha ära kulutada. Yey. Väga hea. Nüüd on oluline see kõik ka meeles pidada. Laigu on päikese käes. Vahva koer. Täna oli koolis kuidagi sürr päev. Mingid kahtlased kuuendikud norisid Marise kallal. Koolivägivald, raisk. Jaapan lükkus edasi sügisesse, kõigi eelduste kohaselt septembrisse. Vabandame kõigi ees ja värki, aga see oleks teile endile halvem, sest Estonia on suvel nagunii kinni ja kimonosid ei saaks kuskilt. Tõnu vabaks? Ze explain? Tegelt tahaks randa ja värki, päike on väljas ja muru on soe. Ma kiikusin Hannese aias. Ja siis ma lebasin muru peal. Kool on varsti läbi, see ja järgmine nädal veel ning ongi ots peal. segansuhkrutmalbelttass...

8 comments:

Väike said...

Sulle ka Vennaskond meeldima hakanud? Nooo, mul on pea kogu nende diskograafia. Ja peaaegu, et 3 House'i hooaega :D

Mort said...

Tõnu vabaks....noh, Tõnu on ilmselgelt kurjade krabi-inimeste poolt sügavatesse pimedatesse maa-alustesse vangikoobastesse kinni pandud ja nüüd etendab tema osa tema lateksmaski kandev krabi-inimeste pealik, ker erinevalt tõelisest Tõnust LAULAB PÕHIMÕTTELISELT VAID KURADI INGLISE KEELES JA SEDAGI HALVASTI!!!11

See on muide osa nende suurest maailmavallutusplaanist.

Crab-people.

Melian said...

Vennaskonnas on Mort täiesti puhtalt süüdi, okei, tegelikult Alo ka. Alolt sain muusika, Mort jälle seevastu kiitis, kui lahe Vennaskond on ja lisaks kõigele postitas malbe laulukese oma blogisse.

Ma tulen reedel külla ja rotin sult House'i =)

Nojah. Tõnu vabaks, tõepoolest! Krabi-inimesed on pahad.

Tericus Fuzu said...

Bugabuga, lõpetage ära.. aitab Vennaskonnast. Mulle niigi piisab, et Mort jaurab. VÕi lällab. Või ma ei teagi.

Haha, kelle valge kleit paistab läbi, ah, ah?

Melian said...

Miks me ei või Vennaskonnast rääkida? Meil on sõnavabadus, räägime, millest tahame. :P

Aga... mul on üks hele rinnahoidja, mis paistab läbi.

Tericus Fuzu said...

Noh.. kui ma selle kleidi alla musta rinnahoidja panen.. siis see paistab ka läbi!! Hahaaha

Kuradi sõnavabadus.. Pean hankima Tallinna linna loa teid vaikima sundida. jah.

Melian said...

Tegelikult sa ei saa seda, sest Vennaskonnast rääkimine pole kuritegu.

Aga ma lähen kohe Filjandizze! Filandiii! FILJANDIIII!

Mort said...

Filjandia, dakdakdak.. Off, fuck, ma olen Mordina sees. See oli nilbe.
Oh well. Ma Terry. Tsa.