2 May 2008

Terry ütles, et mul on pohmakas, aga ma ei usu teda. Samas, võib-olla on tal õigus, sest ma teen lollakaid asju. Külm on ka. Aga vähemalt on mul hea olla ja ma näen normaalne välja. Eilne õhtu oli väga lahe. Meil on endiselt alkoholi järel. Mort ja Terry käisid päikesetõusu vaatamas. Hannes läks ära. Teda näeb 7.50 Terevisioonis. Minge kõik vaatama! Te jõuate veel küll. Siis ta tuleb tagasi ja siis lähen mina kooli. Teiseks tunniks. Triin teab. Oma kõige armsamale Võhivõõras supiköögis Lauanoaga katki lõikan Kivikülma kõva vorsti

2 comments:

Uvatha said...

Hmm, ma just vaatasingi Terevisiooni(noh, komme selline) ja mõtlesingi, et kas see seal tagareas on Hannes(piltide järgi tundus kusagilt-tuttav-nägu).

Ja näed, oligi.

Melian said...

:D Oli jah tema. Vahepeal näidati teda suures plaanis ka. ^^