11 August 2008

Emme

Eelmäng: Ma söön juustuvõileiba, juust oli ringikujuline ja ma olin lõiganud ringi. Ema ütles, et ring tuleb pooleks lõigata ja siis sealt edasi lõigata. Ma ütlesin, et seal ei ole vahet, mis pidi juustu lõigata. Siis ta ütles, et ma käin ebanormaalselt riides ja et mu juuksed on liiga tumedaks värvitud, põhimõtteliselt mustaks. Ma võrdlesin oma juukseid oma kampsuni värviga ja kinnitasin, et mu juuksed on endiselt punased, mitte mustad. Ta ütles, et see ei ole normaalne, et ma kogu aeg mustas käin. Ma ütlesin, et kõik riided, mida ma hetkel kannan, on tema ostetud. Siis ta oli vait. Ma lisasin juurde, et mul on õigus käia riides nii, nagu ma ise tahan, kuni ma normaalne välja näen. 1. Ema ütles, et ma olen ülbe, nii ei jõua ma elus kuhugi ning ta ütles, et jätab mu edaspidi igasugustest finantseeringutest ilma. 2. Mina küsisin, et kas ta on mind kunagi finantseerinud üldse. 3. Ta ütles, et jah. 4. Ma küsisin, mis. 5. Ta ütles, et kooliasjad. 6. Siis ma küsisin, kas ta kavatseb mind edaspidi töövihikute rahast ilma jätta. 7. Ta ütles, et ei kavatse. Haridus on oluline ja tuleb saada riigieelarvelisele kohale. Hoopis taskurahast jätab ilma. (Ta pole mulle seda kunagi andnud) 8. Ma küsisin, et miks ta jätab mu ilma rahast, mida mul pole kunagi olnud. 9. Ta oli vait. 10. Ma mainisin, et ta jutt on absurdne nagu Eesti valitsus. 11. Ta lõi mind keraamilise suhkrutoosiga vastu pead.

6 comments:

Väike said...

Wtf, Melian mis toimub?

Erlessa said...

o.O

Melian said...

Minu ema üsna tavaline olek.

Ta on 48 ja üksik.

Meryle said...

Sa lased oma emal end suhkrutoosiga lüüa? Minu ema kahetseks sellist käitumist väga tõsiselt.

Melian said...

Minu ema ei kahetse.

Meryle said...

Löö teda vastu.