4 August 2008

Jaapan

Tegelikult ma isegi kirjutan natuke Jaapani blogi. Meil on 33/35 rollist täis, nendest on täiesti valmis kirjutatud 15. Me saame mängukoha, mis on äärmiselt vahva. Poleks lootnudki Mordi vennalt nii mõistvat suhtumist. --- Mulle meeldib Laagri õhk. Siia on alati nii hea pärast vihma tulla. Just siis, kui on vihma sadanud ja ma pean kaugelt Rohula peatusest tulema ja mõtlen samal ajal, et äkki ta mingi ime läbi tuleb mulle vastu... Tavaliselt ei tule. Täna oli töövestlus. Tore vanem meesterahvas oli, rääkis sellest firmast ja minu töökoht on vaid nii kaugel, et mu CV ja portfolio saadetakse Norra onudele ja kui nemad mu läbi lasevad, on see koht minu. Mu ema helistas täna ja ähvardas. Ta ütles, et niipea, kui koolis ühe kahe peaksin saama (nagu hindena, mitte tunnistusele), on ka töölepinguga lõpp. Ma ei kavatsegi nii teha. No wai mum. Jaa... DD on tore asi.

No comments: