16 August 2008

Lolita

Mmjaa.. ma ei olegi enam varsti nii väike. Ainult viis päeva veel ja siis ongi klõps. Kuusteist saan. See tundub nii jubedana, peaaegu et sama jubedana kui see, et Kaisa seitseteist saab. Stock on populaarne. See on hea. Ma tahaksin tegelikult teha Veeraga veel gothic lolita pildistamise ning ta andis mulle ühe väga ägeda idee - teha selline suur lolitakamp. Ta lubas oma riideid laenata, kui vaja. Nii et... ma otsin ilusaid ja fotogeenilisi lolitahuvilisi tüdrukuid? :D Hannes õppis vahepeal nahka õmblema ja on hullult ekstaasis sellest. Kahjuks on ta juba jõudnud ära kaotada ühe kolmest nahanõelast ning ta unustas kinnast tehes õmblusvaru jätta. Ometigi, isase kohta on see ju tase! Kui Hannes õmbleb, mängin mina Potteri viiendat osa. Päris äge on, kuigi autoruni puudumine ajab kohati peaaegu nutma. Eile käisime Joosepi juures, ma suutsin oma Stiina (see kuu on klišee-gooti väljaanne!) ja mp3-e sinna unustada. Äärmiselt kahju. Ilma muusikata on jube Viimsist Laagrisse sõita. Vähemalt ma ei olnud üksi. Mh... ilusat ilma võiks tulla. Siis ma saaksin oma keskaegse kleidi selga ajada ja oleks jälle üks väike stockshoot. Ma ootan pisut kooli juba. Yea. Ja ma sain selle töö. Väga lahe ikkagi. Ahjaa, Hannes lubas mulle kaelakorseti teha. :D

No comments: