8 August 2008

Ma tahaks teada, kas kellegil teisel on ka nii, et nad eelistavad muusikat raamatutele? Ma kuulan ühte lugu ja see nagu jutustaks mulle kogu oma loo. Tegelased, emotsioonid, ilma, õhutemperatuuri ja vestluse. Samas... raamatud on ka head asjad... aga mulle pole tükk aega ühtegi head raamatut kätte juhtunud. Esmaspäeval on GM meeting, whippii! Me saime oma tiimi uue jäseme - Hansu. Tegelikult on mul juba tunne, et tahaks vaikselt mängu asjadest puhkust saada, keskenduda kunstile ja jätta kõik teistele, aga see oleks räme ülelaskmine. Nii et ma pean ikkagi rollid ise valmis tegema. Kuigi ma üldse ei viitsi nahafhsfsd laiskvorst. -.-' Jah, tegelikult ongi vaid ühte mängijat veel vaja. Ja bussi mahub ju veel inimesi... 38 tegelikult, nagu ma välja uurisin. Samuti helistasin eile bussijuhile, ta oli maksumuse ära unustanud. : D Ma loodan, et see ikka jääb mingi 3500 kanti. Hehe. Mu klounid on väga populaarseks saanud 2 päeva jooksul. 45F/43C. Pole paha, mis?

2 comments:

Tericus Fuzu said...

Kusjuures, ma arvasin, et olen üks väheseid inimesi, kellele tuleb mingit muusikapala kuulates ette terve lugu.

Ilm, tegelased, sündmused, lõpplahendus - nagu pisike romaan, mis mahub viie minuti sisse ära. :D

Ära muretse, Mel. Rollid on küll sinu teha, aga teised toredad GMd aitavad sul muid asju kokku panna. Jeahjeah.

Meryle said...

Minu puhul oleneb täiesti loost aga paremate puhul on küll terve lugu äratuntav.