29 December 2008

25.12.2007

ühel hetkel tuleb tahtmine öelda seda kõike valjult välja öelda et ta on kaotanud kõik et temast on järel vaid inimvare mis ehitatud valede karkassile selle ees müüriks ilusad sõnad pettusega on ta vangistanud mu hinge pannud selle puuri kuldse luku taga ja käskinud olla vait ainult pimesi järgida ♥ armastus tuleb ja kaob kuid ära vihka mind selle pärast sa ei tea mida ma sinu vastu tunnen ma tahaks selle kõige eest tasuda anda tagasi varastatu kuid sa ei andestaks mulle sein nagu halo mida enne polnud nüüd nagu purunenud ahelad enam ta ei vea mind järel ei hoia kinni ent vihkab mind *
personal post. 25/12/2007

2 comments:

Andres said...

Head, natuke nurklikud, aga head.

Melian said...

See oli lihtsalt tekst tegelikult, mina ei tea, kust ta selle wannabe-riimi endale külge tõmbas