16 December 2008

Green ja VHK.

Täna sain siis Reedaga kokku, kahjuks pidi ta mingite tüdrukutega jalutama minema ja ta vaatas tänava peal kähku mu pildid üle, ütles, et väga (Y) on, tema kostab minu eest ja eks ta üritab homme [insert important person]'ga rääkida. Kõige rohkem kardan ma seda, et mulle keeratakse mingid katsed kaela, aga ma loodan väga, et ma saan hakkama. Yeah. Hans oli ka täna eriti õnnelik, kui ta kuulis, et ma tahan nende kooli tulla, see oli nii kummaline teda sellise pisiasja üle naeratamas näha. Ta isegi kiitis mu valikut ja üldse olid kõik hästi rõõmsad. Pärast istusime tema ja Dianaga Kohvicumis, jõime teed, oli ilus pärastlõuna. See oleks nii dream come true, kui ma nendega ühel päeval juba samas klassiruumis istuks. Reet ütles muide ka seda, et ta ei tea, kas nad saavad poole aasta pealt võtta, et ma pean vbl 11. lõpuni olema, aga ma siiralt loodan, et ei pea. Ma saan talle homme jälle kirja saata. Täitsa numpsik. Green oli nii ülim lihtsalt, kuigi tuttavaid oleks tahtnud veel rohkem näha. See-eest oli väga twisted nädalavahetus ja Venna on ja jääb alati parimaks. Kahjuks Dark Tranquillity autogrammijagamise ajal olin ma õues mingite kalkaritega (...:D), aga ma sain teda pärast kallistada ja ta hoidis vahepeal esinemise ajal mu käest kinni (oh, mmmilline hardus!). Mingeid jublakaid, à la medikad ja trummipulgad, oleks ka ju võinud saada, aga eks ma siis lepin Lacuna Coili õluga ja Venna katkise trummipulgaga, mis mul kodus juba mitu kuud on. Ilus mälestus. Siis on mul veel üks manip, mille taga on kogu Lacuna Coili autogrammid, see on ka vahva. Täna oli VHKs prantsuse keele õhtu, käisin ka seal koos Hannesega. Nad laulsid jõululaule ja tegid prantsuse piparkooke. Ma leidsin riiulist mingi hiiglasliku testide raamatu, lõin suvalise koha pealt lahti ja leidsin kutsesobivustesti. Seal oli 144 küsimust, millest ma sain järeldada, et ehitusmeest minust ei saa (-12), samuti mitte elektrotehnikut (-12) ega keemikut (-12), kuid suured lootused on kosmonaudiametil (+8), ajakirjaniku elukutsel (+5) ja kunstialane töö (+9). Me arutlesime natuke selle üle ja jõudsime lõpuks järeldusele, et minust peaks saama Cosmopolitani horoskoopide kirjutaja, sest see seob kõiki kolme positiivset asja, mis mind köidavad. Haha. Cosmopolitan Gothique. :D Seal oli ka igasuguseid veidraid küsimusi stiilis "Kas vaataksid mitu korda järjest head teatrietendust?", millele ma poltkindlalt räige ei vastasin, sest minu meelest on teatrielamus hea ainult üks kord. Nagu näiteks see Moliere'i "Misantroop", see oli üks viimase aja parimaid näidendeid, mida ma näinud olen (sest ma sain kõigest aru), aga teist korda ma seda vaatama ei läheks, sest see tunne ei oleks enam see. Mmh, blah.

No comments: