7 December 2008

Haha, mida õhtut. Ammu pole sellist... poistega väljaskäimist olnud. See on kuidagi nii seletamatult eriline tunne. See, et sa suudad sisse sulanduda ja nad tõesti võtavad sind kui omasugust, mitte ei hoia eemale mõttega "See siin on emane". Veel naljakam oli see, et ma sain nendega alles täna õhtul bändiproovis tuttavaks. Aga muusika on see, mis ühendab inimesi ja ilma selle lollaka libabändi mõtteta ei tunneks ma neid inimesi, kellega ma täna MacDonaldsis käisin, muidu linnas ringi jõlkusin ja igasuguseid isaseid nalju tegin. Lõputult vaba tunne oli. Eriti see isaste naljade osa. Ma olen jälle sotsiaalseks muutumas. Jee! See nädal on uute sõprade koha pealt produktiivne olnud ja ma ei olegi suutnud Liisi kriminaalsele silmale veel ette jääda, nii et ta vist siiski tolereerib mind, kuigi see tapjalik pilk iga kirjanduse tunni ajal... Kui ma leian nüüd mingisuguse programmi, millega lugusid masterdada ja lõikuda-saagida, saab meie myspace natukese muusika võrra rikkamaks. Täiesti haige, mis lugusid me seal täna tegime! Ma ise olin plaaninud, et ehk saab ühe loo valmis, aga näed sa siis, kokku tuleb sealt vähemalt viis. Kõik on parajalt kipakad ka. Ja lõpetuseks jätan teile Celine Dion'i "My Heart Will Go On'i" coveri. Vokaal: Terry (lihtsalt kuulake seda häält!) LINK (2.6 MB)

3 comments:

liiis said...

Kuule kuule, kui ma PÄRISELT sind tapjasilmadega vaataks, siis sa enam koolis ei käiks.:)

Melian said...

Ega ma ei tahagi käia, iga päev kardan :(

Väike said...

Adobe Adition 3.0 , seesama mis mulgi oli