9 December 2008

Isased

Jee, ma saan neljapäeval oma punktimassaaži kätte. Kell kaks kuskil Nõmmel. Ma ei jõua seda ära oodata. :) Nii hea on tegelikult mõelda, et ma tõesti usun sellistesse asjadesse, et nad aitavad mind ja siis saabki kõik korda. Reedel on Green Christmas ja ma olen Alo peale kade, ta sai trummitehnikuks (selle eest saab ta tamburiinset anaalnoomitust) ning mul on hunnikus Greeni koledaid postreid laua peal, sest Venna unustas nad siia. Huvitav, kas GC korraldajad nõustuksid järgmiseks aastaks minu tehtud postrit levitama? Ma teen neile kindlasti mingi hetk kavandi ära. Selg valutab väga verisel põhjusel, see on naljakas, et sellega seljavalud kaasnevad. Üldse on igalt poolt nii füüsiliselt kui ka vaimselt valus, aga see läheb paremaks, kui ainult piisavalt uskuda. Ma mõjutasin täna jälle Ossut, panin ta Entwine'i kuulama. Mis järgmiseks? :D Ja täna mõtlesime Aloga, et läheks talvel rappa. Tuleks mingi väiksem ja kõige ilusam ja kõige parem seltskond kokku saada, max 10 inimest ja siis kasvõi Tarsile. Seal oli lihtsalt nii hea. Nagu Liis ütles, alati on. Scavenger Hunt on 27.-l, 21.-l on ilmselt midagi hästi-hästi erilist ja järgmise nädala neljapäeval on mingi naljakas gümnaasiumi jõulupidu. Ma ei taha järgmisel reedel kooli minna, sest siis on mingi klassijuh. tund ja hiljem kontsert, aga seal tunnis me lihtsalt mugime mandariine jne. Suhteliselt mõttetu imo, ma võin kodus ka süüa. >_>; Tegelikult on hämmastav, et ma saan juba päris mitu kuud poistega paremini läbi kui tüdrukutega. Mul pole peale selle Terry naljaka karvase-villase klassiõe ühtegi uut naissoost tuttavat tekkinud, kellega ma niisama rääkida saaks, ikka ja alati on need poisid. Nagu ma ei oskakski enam tüdrukutega suhelda või midagi. Okei, ei, tegelt ma valetasin, ma unustasin Diana, Iti ja Johanna ära, aga nendega pole üldse sellist tunnet, nagu me oleksime just tuttavaks saanud :| Mul on kaks eite, keda ma 100% usaldan, pluss veel see haarem, lulz. Neil on pidevalt mingi catfight omavahel, et minu tähelepanu saada. Ma käitun nagu mees!!!! Õhtu lõpetuseks viruta Sleepstringsile üks viis ja teistele ühed.

1 comment:

Ashi said...

FFS you have to stop fucking with peoplez brainzzz. o.x